iparts></a>
<a href= francuskie

Master jaki silnik wybrac

Masz dylemat...

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
trzyglow

Master jaki silnik wybrac

Post autor: trzyglow »

Witam!
Zamierzam przesiasc sie z mojego ukochanego rapida (1989 r) na cos wiekszego i nowszego. Troche sie obawiam , wiadomo te nowe konstrukcje i elektronika. Mam na oku kilka modeli ale oferuja rozne silniki (rok 1999 , 2000 i 2001) maja sielniki 2200 dci oraz 2800 DTI. czy wybrac tego 2800 DTI ? W sumie zalezy mi na trwalosci a nie szybkosci , rapidem jezdze 80km/h max.
Czy znajdzie sie uzytkowink Masrera z doswidczeniem. Sprzed bedzie uzywany na wsi w sezonie do wożenia owocow.
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
jerzu
Oklejony
Oklejony
Posty: 176
Rejestracja: niedziela, 1 czerwca 2008, 15:16
Renault: Master
Silnik: 2.5 dCi 100KM
Lokalizacja: W-wa WN
Kontakt:

Post autor: jerzu »

Ja mam 2.5 dCi , wcześniej miałem 2.5D (70KM - szatan nie auto :P ).

Obrazek

U mnie na parkingu stał kiedyś gość Masterem 2.8DTI, mówił że to silnik nie do zarżnięcia. On nim jeździł po całej Europie, bezproblemowo. ZTCP to mówił że tylko przeglądy i paliwo. Jakbym miał wybierać w rocznikach 99-01 to chyba bym się zdecydował na DTI - to była wtedy już sprawdzona konstrukcja, dCi z tego okresu to początek CR w tych autach, może być z nimi róznie.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 & Renault Master 2.5 dCi `06 PackClim
Obrazek&Obrazek

blondas
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1316
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
Renault: Renault 19
Silnik: 1,8
Lokalizacja: kocialin

Post autor: blondas »

osobiście bym wybrał jak największy i silniejszy motor...
to ma ciągnąć i zarabiać :/
Podobno na świecie szaleje jakiś kryzys. Ale my postanowiliśmy w nim nie brać udziału. J.Clarkson

Awatar użytkownika
Maciek R4
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1297
Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
Renault: Espace IV + Modus
Silnik: 2.0T + 1.2 16v
Lokalizacja: WOT

Post autor: Maciek R4 »

a ja wręcz przeciwnie...nigdy więcej największego/najsilniejszego - już 2 auta takie mieliśmy i nic dobrego nie powiem...

najpierw było Iveco 35-12, najsilniejszy dostawczak kiedyś w ich flocie, co z tego, że można było jechać praktycznie jak osobówką...jaki raz na miesiąc wizyta w warsztacie...to wtryski to pompa wtryskowa...

teraz jest LT 2,8 TDI 158KM i w przeciagu 1,5 roku jest już 2gi silnik, wyremontowany do tego (opadają i pękają tuleje)...i będzie wymieniany na 102KM w 2,5 TDI - taki siedzi w moim VW...i naprawdę - nie tylko my, ale i znajomi chwalą sobie te silniki...wymieniam olej, filtry, rozrząd i jeżdżę...przez 10 lat na jednym komplecie wtrysków...fabrycznie wstawionych wszystkich czujnikach prócz przepływomierza i śmiga aż miło :)

więc, czy najmocnieszy i największy jest najlepszy - ja mówię, że nie
za duży obrazek

blondas
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1316
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
Renault: Renault 19
Silnik: 1,8
Lokalizacja: kocialin

Post autor: blondas »

śmigałm kiedyś LT 28 nie z największym silnikiem i było oki. Pewnie Maćku masz słuszność z tymi silnikami ale czy tak samo się to ma w rodzinie Renault??
Podobno na świecie szaleje jakiś kryzys. Ale my postanowiliśmy w nim nie brać udziału. J.Clarkson

monter

Post autor: monter »

2.8 dti jest dobrym wyborem. Wielu użytkowników dzisiejszych Majsterów potwierdzi dokładnie ten wybór. Ekonomiczny i dynamiczny a z awariami problemów też za wiele nie ma. No i nie ma CR'a :)

ODPOWIEDZ