Witam,
oto fragment tekstu ogłoszenia:
"...sprzedam megane coupe z 2001r 2.0 16V benzyna 140 PS jedyne 173tys km przejechane w limitowanej i rzadko spotykanej wersji SPORT.."
Wie może ktoś, na czym polegało to usportowienie? Czy to normalny silnik dla tego modelu i tylko bogatsze wyposażenie? Czy wręcz tylko dodatkowy znaczek?
Będę zobowiązany...
W&A
megane coupe SPORT
Moderator: Grupa Moderatorów
- les sorciers
- Bywalec
- Posty: 35
- Rejestracja: sobota, 6 marca 2021, 21:02
- Renault: Twingo
- Silnik: K4M-RS
megane coupe SPORT
L'Homme à la Gordini
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6062
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: megane coupe SPORT
Ktoś sobie nakleił znaczek sport. Nie było takiej wersji w M1. Druga sprawa to zapytaj, który silnik tam jest. F4R czy F5R (IDE). Lepiej żeby to był F4R ale on jest mniej spotykany w M1.
Zobacz czy nie ma rdzy z tyłu od spodu i tyle.
Zobacz czy nie ma rdzy z tyłu od spodu i tyle.
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- adamos111
- KLUBOWICZ
- Posty: 656
- Rejestracja: poniedziałek, 28 lutego 2011, 21:40
- Renault: Koleos 4x4 automat
- Silnik: 2.0 dCi 2012r
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: megane coupe SPORT
Były jescze silniki 2.0 16v F7R 150 ps.,ale to były w pierszych przedliftach.I 2.0 8v F3R 115 PS.
Koleos i Modus
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6062
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: megane coupe SPORT
No tak. Ale tu napisał rok 2001 więc już z automatu wychodzi polift
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- adamos111
- KLUBOWICZ
- Posty: 656
- Rejestracja: poniedziałek, 28 lutego 2011, 21:40
- Renault: Koleos 4x4 automat
- Silnik: 2.0 dCi 2012r
- Lokalizacja: Podlaskie
- les sorciers
- Bywalec
- Posty: 35
- Rejestracja: sobota, 6 marca 2021, 21:02
- Renault: Twingo
- Silnik: K4M-RS
Re: megane coupe SPORT
Witam,
Dziękuję za dotychczasowe rady, ale też wyjaśnię o co chodzi.
Pierwszy raz zobaczyłem Megane I coupe (czerwone i żółte) podczas prezentacji pod hotelem BRISTOL w Warszawie, równolegle bodaj z oglądaniem kryterium na Karowej. Lata temu. Odtąd planowałem takie kupić. I to jest ten moment.
2. Auto będzie do jazdy w Classic Auto Cup:
http://classicautocup.pl/
3. Kategorie wiekowe są tak ustawione, że nie ma znaczenia, czy to przed- czy polift:
http://files.clickweb.home.pl/24/9d/249 ... be5b68.pdf
4. Natomiast pojemnościowo w grę wchodzi klasa do 1600 cm3 lub 1600 do 2000 cm3.
Na logikę więc 1.6 16V 110KM lub któryś z mocniejszych 2.0 (140 - 150KM), prawda?
Te 1.6 dość łatwo znaleźć, dwulitrowe dużo trudniej i drożej.
5. Ale czy poza silnikiem one się różnią czymś w zawieszeniu czy układzie hamulcowym?
Pozdrawiamy,
W&A
Dziękuję za dotychczasowe rady, ale też wyjaśnię o co chodzi.
Pierwszy raz zobaczyłem Megane I coupe (czerwone i żółte) podczas prezentacji pod hotelem BRISTOL w Warszawie, równolegle bodaj z oglądaniem kryterium na Karowej. Lata temu. Odtąd planowałem takie kupić. I to jest ten moment.
2. Auto będzie do jazdy w Classic Auto Cup:
http://classicautocup.pl/
3. Kategorie wiekowe są tak ustawione, że nie ma znaczenia, czy to przed- czy polift:
http://files.clickweb.home.pl/24/9d/249 ... be5b68.pdf
4. Natomiast pojemnościowo w grę wchodzi klasa do 1600 cm3 lub 1600 do 2000 cm3.
Na logikę więc 1.6 16V 110KM lub któryś z mocniejszych 2.0 (140 - 150KM), prawda?
Te 1.6 dość łatwo znaleźć, dwulitrowe dużo trudniej i drożej.
5. Ale czy poza silnikiem one się różnią czymś w zawieszeniu czy układzie hamulcowym?
Pozdrawiamy,
W&A
L'Homme à la Gordini
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6062
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: megane coupe SPORT
Kwestia czy rozważamy wersję przed czy po lifcie.
Bo:
W ph1 jedyny silnik, który brałbym pod uwagę to 2.0 F7R, jednak ta wersja jest już tak trudna do zdobycia (w stanie nieagonalnym), że raczej bym odpuścił. Druga sprawa, że i zawieszenie i mechanicznie auto inne od słabszych wersji, a części kiepsko dostępne.
W ph2 wszystkie silniki były ok poza F5R, który jest na bezpośrednim wtrysku. Co ma oczywiście swoje + i -. Ale ja + nie znalazłem
Generalnie 2.0 F4R (140KM) w ph2 było tylko w ostatnich latach produkcji 2002 i 2003. Silnik konstrukcyjnie i mechanicznie jeden z lepszych w ogóle. Takiego bym szukał.
W wersjach 1.4 i 1.6 miałeś mniejsze hamulce i z tyłu bębny, w wersji 2.0 były z tyłu tarcze. w 2.0 z przodu mocniejsze sprężyny i inne amortyzatory.
Teraz pytanie czego oczekujesz, bo Meganka w żadnej klasie nie będzie konkurencyjna niestety Więc jeżeli chcesz pojeździć i się pobawić, weź 1.6 które będzie tańsze w utrzymaniu i naprawach. Jeżeli chcesz jakichś większych emocji to szukaj 2.0 F4R (co też jest nie lada wyczynem). Ale i w jednym i drugim przypadku bez jakichś większych modyfikacji nie będzie to konkurencyjne w swojej klasie.
Dawaj znać
Bo:
W ph1 jedyny silnik, który brałbym pod uwagę to 2.0 F7R, jednak ta wersja jest już tak trudna do zdobycia (w stanie nieagonalnym), że raczej bym odpuścił. Druga sprawa, że i zawieszenie i mechanicznie auto inne od słabszych wersji, a części kiepsko dostępne.
W ph2 wszystkie silniki były ok poza F5R, który jest na bezpośrednim wtrysku. Co ma oczywiście swoje + i -. Ale ja + nie znalazłem
Generalnie 2.0 F4R (140KM) w ph2 było tylko w ostatnich latach produkcji 2002 i 2003. Silnik konstrukcyjnie i mechanicznie jeden z lepszych w ogóle. Takiego bym szukał.
W wersjach 1.4 i 1.6 miałeś mniejsze hamulce i z tyłu bębny, w wersji 2.0 były z tyłu tarcze. w 2.0 z przodu mocniejsze sprężyny i inne amortyzatory.
Teraz pytanie czego oczekujesz, bo Meganka w żadnej klasie nie będzie konkurencyjna niestety Więc jeżeli chcesz pojeździć i się pobawić, weź 1.6 które będzie tańsze w utrzymaniu i naprawach. Jeżeli chcesz jakichś większych emocji to szukaj 2.0 F4R (co też jest nie lada wyczynem). Ale i w jednym i drugim przypadku bez jakichś większych modyfikacji nie będzie to konkurencyjne w swojej klasie.
Dawaj znać
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- les sorciers
- Bywalec
- Posty: 35
- Rejestracja: sobota, 6 marca 2021, 21:02
- Renault: Twingo
- Silnik: K4M-RS
Re: megane coupe SPORT
Witam,
Dzięki za radę i schłodzenie oczekiwań
Jednak jakoś sobie te auta radzą i dobrze wyglądają
https://www.facebook.com/ClassicautoCup ... 7861973206
(link ze strony facebookowej classic auto cup)
Pozdrawiam,
W.
Dzięki za radę i schłodzenie oczekiwań
Jednak jakoś sobie te auta radzą i dobrze wyglądają
https://www.facebook.com/ClassicautoCup ... 7861973206
(link ze strony facebookowej classic auto cup)
Pozdrawiam,
W.
L'Homme à la Gordini
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6062
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: megane coupe SPORT
Ta na zdjęciu to F7R i będzie sobie dobrze radzić bo to 150KM Ale tak jak pisałem wyżej występowała tylko w ph1 i gatunek już na wymarciu. 1.6 jest za słabe a F5R w ph2 jest zbyt awaryjne na tor.
O wyglądzie nie dyskutuje bo każda wygląda dobrze
O wyglądzie nie dyskutuje bo każda wygląda dobrze
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- les sorciers
- Bywalec
- Posty: 35
- Rejestracja: sobota, 6 marca 2021, 21:02
- Renault: Twingo
- Silnik: K4M-RS
Re: megane coupe SPORT
Witam,
no i z tytułu tematu pozostało tylko SPORT...
Faktycznie okazało się, że znalezienie Megane Coupe jest bardzo trudne, auta w porządnym stanie są traktowane jako klasyki i odpowiednio drogie, zresztą taki egzemplarz szkoda zniszczyć.
Ale pojawił się, jak na zamówienie, nowy projekt::
http://rscup.pl/
i dlatego nastąpiła zmiana planów a w efekcie pod tym kątem nowy samochodzik...
no i z tytułu tematu pozostało tylko SPORT...
Faktycznie okazało się, że znalezienie Megane Coupe jest bardzo trudne, auta w porządnym stanie są traktowane jako klasyki i odpowiednio drogie, zresztą taki egzemplarz szkoda zniszczyć.
Ale pojawił się, jak na zamówienie, nowy projekt::
http://rscup.pl/
i dlatego nastąpiła zmiana planów a w efekcie pod tym kątem nowy samochodzik...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
L'Homme à la Gordini