iparts></a>
<a href= francuskie

Coś dla właścicieli Lagun :) czyli jak zatrzymać auto

hehe

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Daro

Coś dla właścicieli Lagun :) czyli jak zatrzymać auto

Post autor: Daro »

http://www.blogomotive.pl/index.php/200 ... pan-drwal/

[ Komentarz dodany przez: Snake: 2010-12-13, 09:58 ]
Kolego dopisz parę słów o linku, np czego dotyczy
Ostatnio zmieniony czwartek, 27 stycznia 2011, 09:06 przez Daro, łącznie zmieniany 1 raz.

czarna

Post autor: czarna »

roll roll roll tak nie ma jak laguna woot woot woot

Awatar użytkownika
Maciej R21
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 957
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
Renault: 25 V6 Injection
Silnik: Z7W
Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
Kontakt:

Post autor: Maciej R21 »

Stara historia , chyba sprzed 3 lat . Gdyby właściciel auta przeczytał instrukcję wiedziałby że trzeba przytrzymac przycisk START/STOP przez dłuższy czas żeby zgasić silnik awaryjnie.
Podobno próbował ale w zwykłym trybie to zrobić.
Obrazek

Mincek
Buntownik
Buntownik
Posty: 487
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
Renault: Clio Laguna
Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Mincek »

a nawiasem, jak sie przytrzyma reczny to takze zahamuje, wkoncu to hamulec AWARYJNY !!
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...

Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...

Awatar użytkownika
malczyk2000
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 295
Rejestracja: sobota, 28 czerwca 2008, 06:43
Renault: Espace IV
Silnik: 2.0T F4RT

Post autor: malczyk2000 »

Jak dla mnie to historyjka jest naciągana. Jeżdżę LII w automacie i podczas jazdy bez problemu można przestawić lewarek w pozycję Neutral i wtedy nie ma bata auto musi się zatrzymać. Tak jakby manuala wyrzucić na luz. Więc nie wiem w czym ten człowiek miał problem żeby zatrzymać auto. Poza tym sytuacja że silnik sam przyśpieszać i nie dało się go wyłączyć jest jak najbardziej możliwa w każdym dieslu, tzw. rozbieganie silnika gdy turbina wyciąga olej z silnika i silnik jedzie na oleju z silnika i wtedy faktycznie elektronika nic nie zdziała.
Powered by L7XE V6 24V

krzymek

Post autor: krzymek »

malczyk2000 pisze:Jak dla mnie to historyjka jest naciągana.
No pewnie, bo L2 nie ma kontroli zużycia klocków :)

MrokJ
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 222
Rejestracja: czwartek, 25 lutego 2010, 13:38
Renault: Laguna II
Silnik: 1.9 DCI
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MrokJ »

malczyk2000 pisze:...tzw. rozbieganie silnika gdy turbina wyciąga olej z silnika i silnik jedzie na oleju z silnika i wtedy faktycznie elektronika nic nie zdziała.
Ja coś takiego przeżyłem osobiście. Zobaczyłem w lusterku kłęby dymu za sobą. Sprzęgło, a silnik w obroty - do oporu. Puściłem sprzęgło, byłem chyba na 5 albo 6 biegu (autostrada we Włoszech) i hamulec do dna. Zadusiłem ją. Nie pamiętam czy ABS działał, ale w końcu ją zatrzymałem i zdechła. Skończyło się "tylko" wymianą turbiny i uzupełnieniem oleju. Ale wrażenia były mocne - myślałem, że się zapaliła. Po zatrzymaniu się wyskoczyłem po gaśnicę do bagażnika, ale okazała się niepotrzebna. Trochę nerwów i kasy (2 000,00 EUR mnie to kosztowało), ale dało się naprawić i wrócić do domu. Nikomu jednak nie życzę takich przygód ;)

RaFuS
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: sobota, 6 listopada 2010, 19:18
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Post autor: RaFuS »

moral tej opowiesci jest taki:
- Szczęście, że ten zjazd w pole był – wiedziałem, że na tych grządkach wcześniej czy później się zatrzymam. Fart, że to Laguna. Pamiętam, jak zastanawiałem się nad Land Cruiserem. Tym czołgiem to bym pół tego lasu, o tam, wyrżnął. Póki ropa w baku, póty bym karczował…

Wszyscy odetchnęli z ulgą. To ogromne szczęście, że nie miał Toyoty Land Cruiser. Ten las tam na horyzoncie to rezerwat. Pod ścisłą ochroną. Karczowanie jest nielegalne…
-dzieki laguna nie karczuje sie rezerwatu woot
Co Dwie Lalki To Nie Jedna ala

ODPOWIEDZ