Strona 2 z 3

: poniedziałek, 25 października 2010, 10:05
autor: PiasQ
Cóż ... może dlatego, że miałem bezpośrednie porównanie z 2.0 16V w tym samym aucie i dla mnie 1.6 na trasie nie był wystarczający do bezpiecznego wyprzedzania.
MarcinD, nie zrozumiesz po prostu tego nigdy, bo widać nie masz potrzeby posiadania sporego silnika, więc i ta dyskusja nie ma sensu.
Dla mnie posiadanie dużego motoru to nie tylko szybkość, ale i poezja dźwięku ;).

P.S.
Właśnie takie coś zauważyłem. Dużych zgazowanych silników nie rozumieją ludzie, którzy ich po prostu nie potrzebują, albo są cholernie bogaci i nie rozumieją przeciętnego człowieka.

: poniedziałek, 25 października 2010, 10:11
autor: MarcinD
E... Masz rację, nie ma sensu. Jak pisałem - przesiadłem się z Clio 1.2 60KM na Szczeniaka, który ma tych koni niemal raz więcej. Wiem na pewno, że nie kupię już auta słabszego, ale od dźwięku V8 bardziej ceniłbym sobie gwizd turbo... Najlepiej dołożonej do Peugeota, o jakim wspomniałem. Dobra, wracając (wreszcie ;) ) do tematu, jakie by te dwa autka nie były, pomysł na taką ofertę rewelacyjną i brawo dla autora. A teraz, jak już doszliśmy do wniosku, że się nie dogadamy w pewnych kwestiach i nie wyjaśnimy sobie wszystkiego, olejmy to i pijaki roll

: poniedziałek, 25 października 2010, 15:05
autor: JarosG
Ja do samochodu gazy nie założę nigdy, gaz mnie nie przekonuje, wole benzynę. Każdy ze swoim samochodem robi co chce i to jego sprawa na czym jeździ.
Sam chce samochód z dużym silnikiem(powyżej 2.8), i wiem jedno nie zagazuje takiego samochodu. Przed kupnem powstrzymuje mnie to że samochód by głównie stał. W wolne dni rzadko jeżdżę, a w pracy poruszam się innym środkiem lokomocji.

: poniedziałek, 25 października 2010, 15:29
autor: RedOctober
Powiem tak, miałem Lale II z 3,0 V6 i nigdy bym tego silnika nie zagazował. Nie kupiłem jej dla taniego tankowania tylko dla frajdy z jazdy. Jakbym chciał taniego podrużowania to bym wybrał megankę ze silnikiem 1,6.

: poniedziałek, 25 października 2010, 15:41
autor: pelson91
RedOctober pisze: megankę ze silnikiem 1,6.
To też nie jest wcale do końca tanie ;)

: poniedziałek, 25 października 2010, 15:42
autor: RedOctober
Moja paliła w mieście około 7-8 litrów przy bardzo ciężkiej nodze

: poniedziałek, 25 października 2010, 15:47
autor: pelson91
To bardzo dobry wynik, moja pali 7-7,5 przy emeryckiej jeździe

: poniedziałek, 25 października 2010, 15:48
autor: RedOctober
Tylko moja była w PhII z 16V

: poniedziałek, 25 października 2010, 16:51
autor: PiasQ
Dlatego napisałem - ta dyskusja nie ma sensu, każdy odczytuje sprawę inaczej. Mnie argument o tym, że jak chcę mieć 4.0V8 w gazie dla ekonomii, to lepiej mi kupić 2.0 benzyna bez gazu nie przekonuje - bo chcę V8 i koniec, a przy tym nie chcę płakać przy tankowaniu ;).

: poniedziałek, 25 października 2010, 17:43
autor: G-Boy
Gorzej niz baby przed kosciołem...temat byl "jak sie sprzedaje samochód" a juz dyskusja jest na temat ile jaki silnik pali i czy warto gaz zalozyc czy nie. Jeszcze brakuje w tej dyskusji Mincka i Espersa i bedzie komplet roll roll roll zbok

: poniedziałek, 25 października 2010, 17:45
autor: PiasQ
Toż napisalim, że trzeba taką niezgodność zdań olać ... tj. oblać :D pijaki

: poniedziałek, 25 października 2010, 18:58
autor: Rufus
Echhhh, ale dyskusja się rozwinęła... brawa

Re: Jak się sprzedaje samochód :D

: środa, 5 stycznia 2011, 19:17
autor: PiasQ

Re: Jak się sprzedaje samochód :D

: środa, 5 stycznia 2011, 19:31
autor: mariusz1500
Ale dlugggggie ogłoszenie no i A8 w LPG :P hehe tańsze koszty przelotu :D na Stacji LPG mozna podczas tankowania napic się Kawki :D

Re: Jak się sprzedaje samochód :D

: środa, 5 stycznia 2011, 20:14
autor: pelson91
ale manipulacja :D