Poszukuje niedrogiego elektryka samochodowego ktory by sprawdzil alternator - czy dziala w ogole i czy daje odpowiednie napiecie w instalacje elektryczna. Czy ktos moze takiego polecic?
Okolice Warszawy, preferowany Radzymin / Marki.
Elektryk - Warszawa
Moderator: Grupa Moderatorów
Regulamin forum
WAŻNE! Dodaj w tytule tematu miasto w którym szukasz warsztatu!
np. [Lublin]- naprawa karty
WAŻNE! Dodaj w tytule tematu miasto w którym szukasz warsztatu!
np. [Lublin]- naprawa karty
- campino
- KLUBOWICZ
- Posty: 770
- Rejestracja: niedziela, 22 maja 2011, 17:11
- Renault: Megane Scenic I Ph I
- Silnik: F3R + LPG BRC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Elektryk - Warszawa
Pszczół , po pierwsze jest w miarę tani i dobry elektryk na tyłach OBI na Radzymińskiej , zarówno ojciec jak i szwagier już korzystali z jego usług. Po drugie
sam to możesz sprawdzić w 5 minut miernikiem za 20pln z biedronki Po co komuś pchać kasę w kieszeń, przecież to żadna filozofia . Każdy elektryk ma zwykły miernik taki jak prawie każdy z nas , żadne wodotryski. Sprawdza nim wartość ładowania alternatora na obciążeniu i bez, jak poprosisz to jeszcze sprawdzi czy aku ci trzyma i czy nie masz poboru prądu na postoju. Ale jak wyżej pisałem: 5-10 minut roboty i po krzyku ! Niedawno sprawdzałem u siebie - tak profilaktycznie Tyle że teraz miernik mi szlag trafił, więc ojciec pożyczał z roboty.Pszczół pisze: czy dziala w ogole i czy daje odpowiednie napiecie w instalacje elektryczna
Megane Scenic I ph I 2,0 8V PB + LPG BRC
Re: Elektryk - Warszawa
Pytanie jak sie dobrac do alternatora w twingo, miernik woze ze soba w aucie roll
-
- Forumowicz
- Posty: 315
- Rejestracja: wtorek, 6 lipca 2010, 14:57
- Renault: Megane
- Silnik: K7M 702 1598 ccm
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Elektryk - Warszawa
a po co tam się chcesz Pszczole dobierać? Zmierz napięcie na aku przy włączonym silniku i będziesz wiedział czy alternator się kręci jak trzeba
- campino
- KLUBOWICZ
- Posty: 770
- Rejestracja: niedziela, 22 maja 2011, 17:11
- Renault: Megane Scenic I Ph I
- Silnik: F3R + LPG BRC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Elektryk - Warszawa
Dokładnie jak BeXa napisał. Mierz przy klemach na aku - i wszystko jasne .
Minimalne napięcie (wskazujące na stan głębokiego rozładowania) - 10,8 V
Prawidłowe napięcie ładowania - minimalne: 13,9 V - maksymalne 14,5 V
Napięcie przeładowania - występujące w trakcie wydzielania wodoru > 14,7 V
Ładowanie mierzy się zarówno na wolnych obrotach jak i na podwyższonych ( około 2000rpm.) oraz bez obciążenia ( wszystkie odbiorniki prądu powyłączane ) jak i z obciążeniem ( włączone światła drogowe+ogrzewanie tylnej szyby+dmuchawa na maxa lub klima ogólnie to co żre najwięcej prądu ). W tych wszystki przypadkach ładowanie powinno wynosić jak pisałem 13,9 do 14,5 V +- 0,1V
Minimalne napięcie (wskazujące na stan głębokiego rozładowania) - 10,8 V
Prawidłowe napięcie ładowania - minimalne: 13,9 V - maksymalne 14,5 V
Napięcie przeładowania - występujące w trakcie wydzielania wodoru > 14,7 V
Ładowanie mierzy się zarówno na wolnych obrotach jak i na podwyższonych ( około 2000rpm.) oraz bez obciążenia ( wszystkie odbiorniki prądu powyłączane ) jak i z obciążeniem ( włączone światła drogowe+ogrzewanie tylnej szyby+dmuchawa na maxa lub klima ogólnie to co żre najwięcej prądu ). W tych wszystki przypadkach ładowanie powinno wynosić jak pisałem 13,9 do 14,5 V +- 0,1V
Megane Scenic I ph I 2,0 8V PB + LPG BRC