iparts></a>
<a href= francuskie

Thalia 1.2 16v 2009 LPG zakładać czy nie?

Poszukujesz dobrego fachowca?

Moderator: Grupa Moderatorów

Regulamin forum
WAŻNE! Dodaj w tytule tematu miasto w którym szukasz warsztatu!

np. [Lublin]- naprawa karty
dobot

Thalia 1.2 16v 2009 LPG zakładać czy nie?

Post autor: dobot »

Witajcie,
Mam pytanie odnośnie instalacji gazowej. Jak ten silnik radzi sobie z gazem, wskazania przeciwwskazania do LPG w Thalia II 2009 1.2 16V.

Jaki warsztat LPG w Warszawie polecacie.

Pozdrawiam

Sidenis
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2207
Rejestracja: wtorek, 18 listopada 2008, 11:49
Renault: Megane II Grand Tour
Silnik: 1.9 dci
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Sidenis »

Powiem tak -nie wiem jak to się ma do faktycznego stanu (może użytkownicy się wypowiedzą) -sąsiad kupował w październiku taką Thalię i proponowali mu już w ASO założenie instalki, więc chyba powinien dobrze się trzymać z gazem :)
Bo dobry ratownik to żywy i najedzony ratownik :D

Obrazek

Espers

Post autor: Espers »

Gazowałem kilka sztuk Thalii. Żadne wyzwanie. Generalnie wszystko pracuje OK. Nie ma czegoś takiego jak "znoszenie gazu przez silnik". Wszystko będzie w najlepszym porządku jeśli założą instalkę fachowcy a nie paproki.
Zakładałem do mojego Szczeniaczka instalkę BRC w Czakramie przy Al. Krakowskiej na Okęciu przy OBI. Osobiście polecam.
Wskazania: ZAKŁADAĆ
przeciwwskazania: brak

dobot

Post autor: dobot »

Kolego powiedz mi z jakimi silnikami były te thalie, bo słyszałem już różne rzeczy na temat gazowania silnika renault 1.2.16v np:

http://www.gazeo.pl/pytania_do_eksperta ... ort=1&p=30

Tam "Expert" pisze że trzeba często regulować zawory, a dzwoniąc do firm które się zajmują renault mówią że tam się zaworów nie reguluje bo są hydrauliczne, inni mówią że popychacze są za cienkie i będą się wyginać i kogo tu słuchać ?


Więc jeżeli chodzi o oszczędność to gaz jest super i jestem za, ale niewiedza czy nowe auto będzie musiało przechodzić ciągłą regulację zaworów + coś jeszcze to spędza mi sen z powiek, dlatego poszukuję kogoś kto ma taką thalie z tym silnikiem w lpg i posłuchać jego opinii.

Espers

Post autor: Espers »

Dziwne rzeczy opowiada. Te same silniki montowane były w Twingo (1,2) i co wyjechał, to nie wrócił. Dla mnie to jest stek bzdur. Oczywiście dbać trzeba, ale to żadne halo.

dobot

Post autor: dobot »

Nie wiem o jakim Twingo mówisz

1996 – wprowadzono silnik o mocy 60 KM
2001 – wprowadzono silnik o mocy 75 KM

Silnik 1.2 1.2 1.2 16V
Pojemność skokowa (cm³) 1149 1149 1149
Moc kasymalna (KM/obr/min) 55/5300 60/5250 75/5500

Jeżeli to był silnik 55 lub 60 KM to pewnie nie było problemów, tylko nie znam nikogo kto by miał z tym silnikiem 1.2 16v 75KM.

Espers

Post autor: Espers »

Ten silnik może być wzmocniony, ale były Thalie z silnikiem D7F

dobot

Post autor: dobot »

Tak to jest wzmocniony silnik o turbinę.
Czyli mówisz że to jest ten sam silnik i niema się czego obawiać?
A co myślisz o tej regulacji zaworów i przepływomierzu że się psuje?

Baron

Post autor: Baron »

Espers pisze:ale były Thalie z silnikiem D7F
gdzieś Ty widział taką Thalię!? Na początku produkcji najsłabszym silnikiem benzynowym jaki dawali był E7J, a później D4F. Do Thalii nigdy nie wkładali D7F.
dobot sam kiedyś się zastanawiałem nad gazem do Chudej i najwięcej informacji znalazłem na KRC. Wiem, że tak nie ładnie odsyłać na inne fora, w dodatku wymagające rejestracji, ale kilku tematów nie da się wkleić ;)
Z tego co pamiętam to będziesz miał tam kilka wątków o Clio D4F z gazem. Miłej lektury :)

dobot

Post autor: dobot »

Dzięki zabieram się do lektury, dam znać co wyczytałem :)

Espers

Post autor: Espers »

Myślałem o o D4F. Za dużo tego było i się pomerdało. W każdym bądź razie każdy pięknie chodzi.

dobot

Post autor: dobot »

To jaki ja ma silnik w mojej Thali? (chodzi o symbol)

Baron

Post autor: Baron »

dobot pisze:To jaki ja ma silnik w mojej Thali? (chodzi o symbol)
D4F :)
Espers pisze:W każdym bądź razie każdy pięknie chodzi.
To najważniejsze dla dobota :D

dobot

Post autor: dobot »

Dzięki chyba założę ten gaz. Tylko tak czy inaczej nie znalazłem nigdzie kogoś kto ma identyczny silnik z lpg.

Bartek
Bywalec
Bywalec
Posty: 27
Rejestracja: czwartek, 6 maja 2010, 21:24
Kontakt:

Post autor: Bartek »

mogę polecić
warsztat na 5-kę :)
http://www.migaz-s.com.pl/podstrony/kontakt.html

warsztat na 4-kę
J-MAX Jerzy Krzak
ul. Słomiana 14
01-353 Warszawa
jurek1010.k@wp.pl

Godziny pracy:8 - 17 Poniedziałek - Piątek

Tel. 022 664 98 24
Pozdrawiam

Bartek
w klubie od 2005

ODPOWIEDZ