Thalia 1.2 16v 2009 LPG zakładać czy nie?
Moderator: Grupa Moderatorów
Regulamin forum
WAŻNE! Dodaj w tytule tematu miasto w którym szukasz warsztatu!
np. [Lublin]- naprawa karty
WAŻNE! Dodaj w tytule tematu miasto w którym szukasz warsztatu!
np. [Lublin]- naprawa karty
Thalia 1.2 16v 2009 LPG zakładać czy nie?
Witajcie,
Mam pytanie odnośnie instalacji gazowej. Jak ten silnik radzi sobie z gazem, wskazania przeciwwskazania do LPG w Thalia II 2009 1.2 16V.
Jaki warsztat LPG w Warszawie polecacie.
Pozdrawiam
Mam pytanie odnośnie instalacji gazowej. Jak ten silnik radzi sobie z gazem, wskazania przeciwwskazania do LPG w Thalia II 2009 1.2 16V.
Jaki warsztat LPG w Warszawie polecacie.
Pozdrawiam
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 2207
- Rejestracja: wtorek, 18 listopada 2008, 11:49
- Renault: Megane II Grand Tour
- Silnik: 1.9 dci
- Lokalizacja: Wałbrzych
Gazowałem kilka sztuk Thalii. Żadne wyzwanie. Generalnie wszystko pracuje OK. Nie ma czegoś takiego jak "znoszenie gazu przez silnik". Wszystko będzie w najlepszym porządku jeśli założą instalkę fachowcy a nie paproki.
Zakładałem do mojego Szczeniaczka instalkę BRC w Czakramie przy Al. Krakowskiej na Okęciu przy OBI. Osobiście polecam.
Wskazania: ZAKŁADAĆ
przeciwwskazania: brak
Zakładałem do mojego Szczeniaczka instalkę BRC w Czakramie przy Al. Krakowskiej na Okęciu przy OBI. Osobiście polecam.
Wskazania: ZAKŁADAĆ
przeciwwskazania: brak
Kolego powiedz mi z jakimi silnikami były te thalie, bo słyszałem już różne rzeczy na temat gazowania silnika renault 1.2.16v np:
http://www.gazeo.pl/pytania_do_eksperta ... ort=1&p=30
Tam "Expert" pisze że trzeba często regulować zawory, a dzwoniąc do firm które się zajmują renault mówią że tam się zaworów nie reguluje bo są hydrauliczne, inni mówią że popychacze są za cienkie i będą się wyginać i kogo tu słuchać ?
Więc jeżeli chodzi o oszczędność to gaz jest super i jestem za, ale niewiedza czy nowe auto będzie musiało przechodzić ciągłą regulację zaworów + coś jeszcze to spędza mi sen z powiek, dlatego poszukuję kogoś kto ma taką thalie z tym silnikiem w lpg i posłuchać jego opinii.
http://www.gazeo.pl/pytania_do_eksperta ... ort=1&p=30
Tam "Expert" pisze że trzeba często regulować zawory, a dzwoniąc do firm które się zajmują renault mówią że tam się zaworów nie reguluje bo są hydrauliczne, inni mówią że popychacze są za cienkie i będą się wyginać i kogo tu słuchać ?
Więc jeżeli chodzi o oszczędność to gaz jest super i jestem za, ale niewiedza czy nowe auto będzie musiało przechodzić ciągłą regulację zaworów + coś jeszcze to spędza mi sen z powiek, dlatego poszukuję kogoś kto ma taką thalie z tym silnikiem w lpg i posłuchać jego opinii.
Nie wiem o jakim Twingo mówisz
1996 – wprowadzono silnik o mocy 60 KM
2001 – wprowadzono silnik o mocy 75 KM
Silnik 1.2 1.2 1.2 16V
Pojemność skokowa (cm³) 1149 1149 1149
Moc kasymalna (KM/obr/min) 55/5300 60/5250 75/5500
Jeżeli to był silnik 55 lub 60 KM to pewnie nie było problemów, tylko nie znam nikogo kto by miał z tym silnikiem 1.2 16v 75KM.
1996 – wprowadzono silnik o mocy 60 KM
2001 – wprowadzono silnik o mocy 75 KM
Silnik 1.2 1.2 1.2 16V
Pojemność skokowa (cm³) 1149 1149 1149
Moc kasymalna (KM/obr/min) 55/5300 60/5250 75/5500
Jeżeli to był silnik 55 lub 60 KM to pewnie nie było problemów, tylko nie znam nikogo kto by miał z tym silnikiem 1.2 16v 75KM.
gdzieś Ty widział taką Thalię!? Na początku produkcji najsłabszym silnikiem benzynowym jaki dawali był E7J, a później D4F. Do Thalii nigdy nie wkładali D7F.Espers pisze:ale były Thalie z silnikiem D7F
dobot sam kiedyś się zastanawiałem nad gazem do Chudej i najwięcej informacji znalazłem na KRC. Wiem, że tak nie ładnie odsyłać na inne fora, w dodatku wymagające rejestracji, ale kilku tematów nie da się wkleić
Z tego co pamiętam to będziesz miał tam kilka wątków o Clio D4F z gazem. Miłej lektury
-
- Bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: czwartek, 6 maja 2010, 21:24
- Kontakt:
mogę polecić
warsztat na 5-kę
http://www.migaz-s.com.pl/podstrony/kontakt.html
warsztat na 4-kę
J-MAX Jerzy Krzak
ul. Słomiana 14
01-353 Warszawa
jurek1010.k@wp.pl
Godziny pracy:8 - 17 Poniedziałek - Piątek
Tel. 022 664 98 24
warsztat na 5-kę
http://www.migaz-s.com.pl/podstrony/kontakt.html
warsztat na 4-kę
J-MAX Jerzy Krzak
ul. Słomiana 14
01-353 Warszawa
jurek1010.k@wp.pl
Godziny pracy:8 - 17 Poniedziałek - Piątek
Tel. 022 664 98 24
Pozdrawiam
Bartek
w klubie od 2005
Bartek
w klubie od 2005