iparts></a>
<a href= francuskie

[Trójmiasto] Warsztaty

Poszukujesz dobrego fachowca?

Moderator: Grupa Moderatorów

Regulamin forum
WAŻNE! Dodaj w tytule tematu miasto w którym szukasz warsztatu!

np. [Lublin]- naprawa karty
Awatar użytkownika
Darczan
Oklejony
Oklejony
Posty: 244
Rejestracja: wtorek, 22 grudnia 2009, 13:36
Renault: Megane III
Silnik: 1.9 dCi F9Q
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Darczan »

Jeśli chodzi o naprawę zawieszenia to ponoć Nagengast na Malczewskiego (w sumie niadaleko RenoCar) spisują się co najmniej dobrze.

giecek
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 254
Rejestracja: niedziela, 21 czerwca 2009, 10:35
Renault: T1PH1
Silnik: 1.4 16V
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: giecek »

pecado, rozumiem, że mówisz o RenoCarze tak jak Maciek, :>
w AutoPartnerze czy w tym Feuvert tanio i dobrze robią ?

pecado

Post autor: pecado »

giecek pisze:pecado, rozumiem, że mówisz o RenoCarze tak jak Maciek, :>
si senior ;)
Jak na razie mam z nimi same pozytywne doświadczenia, a przede wszystkim mam ich 5 min od domu :D

Maciek
OpiekunGrupy
OpiekunGrupy
Posty: 549
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 20:35
Renault: Laguna + Clio
Silnik: 2.0 dCi + 1.2 D7F
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Maciek »

giecek, przyjedz dzisiaj na spot to pogadamy ;)
Senior PIKUR
Klub Renault 3Miasto Opiekun grupy

Chinczyk

Post autor: Chinczyk »

PiasQ pisze:w miarę najtaniej w Gdańsku zrobić szybko przegląd zawieszenia?
Ja również powtórzę za przedmówcami - RenoCar. Mi zrobili przegląd po zimie gratis przy wymianie klaksonu ;)

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Skusiłem się na Nagengast - do wymiany drążki, lewy sworzeń i łożysko amorka (jak zasugerował mi Maciek - dzięki) ... w środę będą robić, zobaczymy ;).
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

I zrobione. Wymienione:
- 2 całe drążki
- sworzeń lewy
- łożyska amortyzatorów
- poduchy amortyzatorów
- tuleje wahacza przednia i tylna

Na dniach szef Nagengast ma mi przysłać ofertę zniżkową dla klubowiczów :).
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Baron

Post autor: Baron »

Łukasz, a cenowo jak w Nagengast wyglądają? Jakoś znośnie policzyli Ci robociznę?

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Jutro będę dzwonił do Renocaru i zapytam o koszty tego samego - wyjdzie na ile znośnie.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Awatar użytkownika
jahoo
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 127
Rejestracja: wtorek, 27 maja 2008, 10:09
Lokalizacja: [3M]iasto
Kontakt:

Post autor: jahoo »

W Nagengast mają jasno określone ceny wymiany poszczególnych elementów. Cennik wisi na ścianie.
Dla przykładu za zmianę półosi płaciłem coś w okolicach 100zł (napewno nie wiecej).
Części potrafią sami znaleźć, i to dość skutecznie. Ogólnie warsztat warty uwagi, dobry pomysł Piasqa ze zniżkami.
Grupa [3M]iasto
Safrane 3.0V6 phI

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Podaję ceny robocizny, które mam na Raporcie z naprawy:
- wymiana łożyska i poduszki amortyzatora przód: 55 zł za sztukę
- wymiana sworznia wahacza przód lewy: 80 zł za sztukę
- wymiana drążka kierowniczego: 55 zł za sztukę
- zbieżność: 80 zł
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

I niestety ... przejechane zaledwie kilkadziesiąt kilometrów i znów zaczęło coś trzeć przy skręcaniu (podobnie jak przed naprawą), w dodatku czasem słyszę jakby "latanie" czegoś w zawieszeniu. Będę musiał przejechać się do nich na darmowy przegląd i raczej poprawę naprawy,
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

No chyba Panowie z Nagengast nie mają pojęcia o sile opinii jednego klienta :P.

- pomińmy fakt, że plakat zlotowy chyba poszedł do kosza, no bo nigdzie go nie ma (Tak, powiesimy, niedługo też odpiszę Panu z ofertą dotyczącą zniżek dla Pańskiego klubu ... nic ;) )

- pomińmy też fakt, że czekałem na swoją kolej do przeglądu, po czym podjechał miły taksówkarz kłócąc się, że ma na 15-tą (ale ja czekałem już wcześniej) i mimo zapewnień, że ja wjadę pierwszy usłyszałem zaraz:
* taksówka wjeżdża
* ale Pan tutaj czeka już 20 minut na reklamację usługi
* to sobie poczeka...

- w końcu jak przyszła moja kolej, miły pracownik zaprosił mnie na podnośnik, tam sprawdził elementy, które wcześniej mi naprawiano i uznał, że wszystko jest dokręcone i na swoim miejscu

- zjechałem z podnośnika, zapraszając przy tym mechanika do samochodu, żeby posłuchał tego tarcia przy skręcaniu kierownicą, przy czym do sprawdzania doszedł jeszcze miły pan, który wcześniej oznajmił "to sobie poczeka"

- i tak oto ten Pan stwierdził tym razem, gdy skręcałem sobie kierownicą - "to pyknięcie? i to Panu przeszkadza?" ... odpowiedziałem - "słychać tarcie jak skręcam, dzisiaj mokro się zrobiło, to trochę jakby mniej, no ale słychać" ... miły Pan dodał jeszcze, że słychać to było przed wymianą połowy samochodu, a sam samochód nie ma 2 lat, żeby było cacy. Nic nie dało moje mówienie, że przez pierwsze kilkadziesiąt km od wyjechania z naprawy było cichutko - po prostu mam przyjechać, jak będzie głośniej, bo takie pyknięcie to sobie może być i oni nic nie stwierdzą

Co chciałem przez to powiedzieć?
Cóż ... zero sugerowania, co mogłoby być przyczyną - my zrobiliśmy dobrze, jest wszystko dokręcone, a pyknięcie sobie może być - pyknięcie, które dla mnie jest tarciem przy skręcaniu. Wiem, że nie mam najnowszego samochodu, ale czy mam przez to rozumieć, że nowe części po przejechaniu kilkudziesięciu km dopasowują się do starego auta i działają jak owe auto? :P
Przez powyższe rzeczy jakoś nie chce mi się do nich wracać ... może dobrze wykonują naprawy, ale wg mnie źle obsługują klienta.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

SimonP

Post autor: SimonP »

PiasQ pisze:Podaję ceny robocizny, które mam na Raporcie z naprawy:
- wymiana łożyska i poduszki amortyzatora przód: 55 zł za sztukę
- wymiana sworznia wahacza przód lewy: 80 zł za sztukę
- wymiana drążka kierowniczego: 55 zł za sztukę
- zbieżność: 80 zł
Z lekka w szoku jestem. Mnie w TAND w Gdyni przy Morskiej za samą robociznę skasowali następująco:
- wymiana sworznia wahacza (również przód, z tym że prawy) - ...... 130 zł;
- wymiana końcówek drążka - 60 zł za sztukę;
- zbieżność - 100 zł.

Trochę rówżnica, zwłaszcza przy tej wymianie sworznia....
Pisałeś o RENO CAR?

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Pisałem o Nagengast, no i w przypadku Laguny I, a widzę, że masz II po FL.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

ODPOWIEDZ