R-Link - sterowanie głosem nie dla Polaków
: środa, 17 kwietnia 2019, 20:39
Wkurza mnie traktowanie przez grupę Renault Polska klientów swoich salonów - Polaków. Obsługa głosowa nie jest dostępna w języku polskim. Z uzyskanych od Renault informacji wynika, że zmian w tym zakresie nie można się spodziewać.
Klienci salonów w Angli, Francji, Hiszpani, Holandi, Niemiec, Portugali, Rosji, Turcji czy Włoch nie mają problemu z korzystaniem ze sterowania głosowego w swoim ojczystym języku. Dlaczego Renault w Polsce nie może zadbać o swoich klientów? W tej sprawie interweniowałem już u Rzecznika Praw Obywatelskich, u Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, u Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania a nawet u samego Prezydenta. W dalszym ciągu czekam na odpowiedź od Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania. Pozostałe odpowiedzi są w stylu - jestem niewłaściwym adresatem interwencji.
Zwracam się poprzez forum do ludzi, których podobnie jak mnie drażni ten temat. Czego oczekuję? Podpowiedzi, w jaki sposób "zmusić" Renault do podjęcia starań i zatroszczenia się o swoich klientów.
Klienci salonów w Angli, Francji, Hiszpani, Holandi, Niemiec, Portugali, Rosji, Turcji czy Włoch nie mają problemu z korzystaniem ze sterowania głosowego w swoim ojczystym języku. Dlaczego Renault w Polsce nie może zadbać o swoich klientów? W tej sprawie interweniowałem już u Rzecznika Praw Obywatelskich, u Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, u Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania a nawet u samego Prezydenta. W dalszym ciągu czekam na odpowiedź od Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania. Pozostałe odpowiedzi są w stylu - jestem niewłaściwym adresatem interwencji.
Zwracam się poprzez forum do ludzi, których podobnie jak mnie drażni ten temat. Czego oczekuję? Podpowiedzi, w jaki sposób "zmusić" Renault do podjęcia starań i zatroszczenia się o swoich klientów.