[FLUENCE 2.0 140km M4R714] Problem przy zimny silniku
: czwartek, 15 lutego 2018, 23:29
Witam,
mam mały problem, posiadam Fluence 2.0 140km M4R714 rok 2012.
Auto na zimnym silniku po przygazowaniu, bądź w czasie jazdy przy naciśnięciu sprzęgła (nawet do zmiany biegu) spada do około 500 obrotów dosłownie na sekunde i wraca na właściwe parametry biegu jałowego (czyli 750 obrotów). Problem ten ustępuje w momencie rozgrzania się auta do odpowiedniej temperatury pracy (ok . 90 stopni) i już nie ma z tym problemu.
Jest to o tyle drażniące że nie raz wole zostawić auto po odpaleniu aż się rozgrzeje i wtedy jadę niż czuć drgania przy wyżej wymienionych czynnościach.
Nadmienię też iż auto posiada instalację gazową (wiem wiem, niektórzy twierdzą iż nie jest to silnik przystosowany idealnie do gazu). Niestety problem występował już wcześniej na benzynie, więc raczej nie jest to związane z lpg. Tym bardziej jak jeżdżę nawet na benzynie problem cały czas wisi w powietrzu. Niektórzy twierdzą też iż trzeba dokonać regulacji zaworów, w dwóch ASO powiedzieli że nie ma jak regulować bo akurat w tym modelu 714 występuje hydrauliczna regulacja luzów. To samo jest z niezależnymi serwisami, jedni mówią tak drudzy tak.
Clip - nic nie pokazał,
Wymienione zostały świece.
Dokonano adaptacji przepustnicy z CLIPa a problem nadal występuje.
Przepustnica została przeczyszczona chociaż też nie pokazuje błędów .
Czy ma ktoś jakiś pomysł w tym temacie ? ? ?
mam mały problem, posiadam Fluence 2.0 140km M4R714 rok 2012.
Auto na zimnym silniku po przygazowaniu, bądź w czasie jazdy przy naciśnięciu sprzęgła (nawet do zmiany biegu) spada do około 500 obrotów dosłownie na sekunde i wraca na właściwe parametry biegu jałowego (czyli 750 obrotów). Problem ten ustępuje w momencie rozgrzania się auta do odpowiedniej temperatury pracy (ok . 90 stopni) i już nie ma z tym problemu.
Jest to o tyle drażniące że nie raz wole zostawić auto po odpaleniu aż się rozgrzeje i wtedy jadę niż czuć drgania przy wyżej wymienionych czynnościach.
Nadmienię też iż auto posiada instalację gazową (wiem wiem, niektórzy twierdzą iż nie jest to silnik przystosowany idealnie do gazu). Niestety problem występował już wcześniej na benzynie, więc raczej nie jest to związane z lpg. Tym bardziej jak jeżdżę nawet na benzynie problem cały czas wisi w powietrzu. Niektórzy twierdzą też iż trzeba dokonać regulacji zaworów, w dwóch ASO powiedzieli że nie ma jak regulować bo akurat w tym modelu 714 występuje hydrauliczna regulacja luzów. To samo jest z niezależnymi serwisami, jedni mówią tak drudzy tak.
Clip - nic nie pokazał,
Wymienione zostały świece.
Dokonano adaptacji przepustnicy z CLIPa a problem nadal występuje.
Przepustnica została przeczyszczona chociaż też nie pokazuje błędów .
Czy ma ktoś jakiś pomysł w tym temacie ? ? ?