Witam szanowne grono.
Mam problem z Masterem 3.0 DCI ZD30. Mianowicie, jak silnik lekko złapie temperaturę, silnik nie może wejść na obroty. Aby dało się jechać trzeba się pilnować by nie przekraczać 1800RPM, jak sie depnie więcej gwałtownie szarpie i zapala się check i stop na chwilę i gaśnie. Auto zapala od kopa. Podmieniane były wtryskiwacze i dalej to samo. Błędów w ECU brak. Jedyne co jeszcze mi przychodzi do głowy wadliwy EGR lub uszkodzona wiązka między ECU a silnikiem . Czy ktoś mógłby doradzić. Co z tym fantem zrobić?
https://www.youtube.com/watch?v=bE-ggU6ztdM praca mojego motoru
[Master 3.0 DCI 136KM] Przy 1800RPM Szarpie
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela, 3 lutego 2019, 22:24
- Renault: Master
- Silnik: 30. DCI
- Maciej R21
- KLUBOWICZ
- Posty: 957
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
- Renault: 25 V6 Injection
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
- Kontakt:
Re: Renault Master 3.0 DCI 136KM przy 1800RPM Szarpie
Czy cały układ paliwowy po stronie niskiego ciśnienia sprawdzony ? 90% usterek jest właśnie tu , a wszyscy zabierają się od dupy strony czyli wtrysków.
-
- Bywalec
- Posty: 4
- Rejestracja: piątek, 25 stycznia 2019, 14:06
- Renault: Megane
- Silnik: 1.6
Re: Renault Master 3.0 DCI 136KM przy 1800RPM Szarpie
Może to pompa. Sprawdź ciśnienie paliwa na pompie Sprawdź ten link http://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci/ ... wtryskowej może cokolwiek ci pomoże
Ostatnio zmieniony czwartek, 14 lutego 2019, 09:12 przez Japan, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela, 3 lutego 2019, 22:24
- Renault: Master
- Silnik: 30. DCI
Re: Renault Master 3.0 DCI 136KM przy 1800RPM Szarpie
jutro to sprawdzę i napiszę, do poprzednika, układ niskiego ciśnienia sprawdzony
-
- Bywalec
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela, 3 lutego 2019, 22:24
- Renault: Master
- Silnik: 30. DCI
Re: [Master 3.0 DCI 136KM] Przy 1800RPM Szarpie
A więc tak zabaw ciąg dalszy. Zmieniłem bo mam dostęp do części , zmieniony czujnik ciśnienia na rampie, Regulator na pompie dalej chodzi źle. Na wolnych obrotach ciśnienie jest ok 440 bar zać przy ok 2k RPM 1200 Bar, czy takie ma być ? oczywiście kiedy silnik zaczyna trząść ciśnienie się zmienia tak 1100 -1300
-
- Bywalec
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela, 3 lutego 2019, 22:24
- Renault: Master
- Silnik: 30. DCI
Re: [Master 3.0 DCI 136KM] Przy 1800RPM Szarpie
Wymiana pompy wysokiego ciśnienia, rozwiązała problem. Temat zamknięty