witam, mam problem z masterem 01r 2.2dci mianowicie na przelewach z ropa leci powietrze, przez co auto odpala i gasnie, gdzie moze zasysac powietrze?. Byl zerwany rozrzad, naprawiona glowica, ustawiony na blokadach, przed zlozeniem spuszczony olej z popychaczy. Wszystko zlozone, auto odpala, pochodzilo 20min, popychacze nabily olej a po chwili mocne stukanie, cos jak zawor o tlok ale nie ma kolizji. Na plaku chodzi cicho, podlaczasz wtryski klepie. 4 strzykawki 100ml idealnie wpinaja sie w miejsce przelewow, napelniaja sie rowno ale bardzo duzo powietrza idzie z paliwem, tutaj upatruje problem z praca, ale co moglo sie wydarzyc? jest jakas zlota rada w tej jednostce?
wykluczylem filtr paliwa, podalem juz paliwo bezposrednio z baku na pompe i to samo. Wiem, ze moze to byc rozszczelniona pompa a nawet uszkodzony wtryskiwacz w ten sposob ze tlok tloczy przez niego sprezanie wstecz (taki przypadek juz widzialem) ale moze jest jakas prosta rada. Dzieki za podpowiedzi
[Master I 01r] powietrze na wtryskach
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 1
- Rejestracja: czwartek, 14 czerwca 2018, 07:46
- Renault: Master
- Silnik: 2.2
- Maciej R21
- KLUBOWICZ
- Posty: 957
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
- Renault: 25 V6 Injection
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
- Kontakt:
Re: [Master I 01r] powietrze na wtryskach
Szwagier miał to samo w 1,5 DCI. Wymienił wszystkie węże jakie tylko mógł , łączenie z tymi w zbiorniku. Długo się próbował oszukiwać , ale i tak skończyło sie na regeneracji wtrysków . Ot takie oszczędne diesle
- HFaudio
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: niedziela, 7 maja 2017, 12:04
- Renault: Scenic II
- Silnik: 2.0 T 16V
- Lokalizacja: Szczytno
Re: [Master I 01r] powietrze na wtryskach
Jak było rozbierane wszystko to sprawdź czy filtr paliwa nie jest zapowietrzony. W filtrze jest również zaworek do odpowietrzania a jak w nim nie trzyma oring to też zaciąga lewe powietrze to samo działo się u ojca w 1.9dci po uszczelnieniu od razu ok było. Sprawdź również oringi w całej puszce od filtra jak i również inne połączenia wężyków.
F4RT 776 -> 272 km / 375 Nm
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58