Witam.
Mamy problem z Renault Master II 2007r. 2.5DCi
Problem polega na tym że robi się podciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i temp szaleje.
Zostały wymienione: Przepływka, pompa wody, termostat, odpowietrzony i zalany nowym płynem, czyszczenie chłodnicy spalin(tej przy EGR).
Temperatura z komputera diag, wacha się od 82 do 89.
Brak dalszych pomysłów... Ktoś coś ??
[Renault Master 2.5 DCi] Problem z chłodzeniem
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 3
- Rejestracja: piątek, 27 października 2017, 14:03
- Renault: Master
- Silnik: 2.5 DCi
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2341
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Renault Master 2.5 DCi problem z chłodzeniem
Podciśnienie? To by oznaczało że coś wysysa z układu płyn.
Pierwszy raz słyszę o takiej sytuacji szok
-
- Bywalec
- Posty: 3
- Rejestracja: piątek, 27 października 2017, 14:03
- Renault: Master
- Silnik: 2.5 DCi
Re: Renault Master 2.5 DCi problem z chłodzeniem
czy nadciśnienie ?
Wybija płyn do góry...
Wybija płyn do góry...
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2341
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Renault Master 2.5 DCi problem z chłodzeniem
To już bardziej znajome objawy.
Niestety zwykle wskazujące na nieszczelność uszczelki pod głowicą.
Coś mi się kojarzy że chyba w tych silnikach lubiły pękać głowice, ale to niech ktoś mądrzejszy potwierdzi.
Jak się zachowuje płyn chłodniczy w zbiorniczku? Ubywa go? Jakieś dodatkowe kolory, zapachy?
Niestety zwykle wskazujące na nieszczelność uszczelki pod głowicą.
Coś mi się kojarzy że chyba w tych silnikach lubiły pękać głowice, ale to niech ktoś mądrzejszy potwierdzi.
Jak się zachowuje płyn chłodniczy w zbiorniczku? Ubywa go? Jakieś dodatkowe kolory, zapachy?
-
- Bywalec
- Posty: 3
- Rejestracja: piątek, 27 października 2017, 14:03
- Renault: Master
- Silnik: 2.5 DCi
Re: Renault Master 2.5 DCi problem z chłodzeniem
na razie nie widać ubytków, specjalnie płukaliśmy układ i zbiorniczek bo był ciemnego koloru. nie czuć spalin ze zbiorniczka.
najgorsze jest to że nie jest to za każdym razem....
najgorsze jest to że nie jest to za każdym razem....