[Master 2.8 2000] 114km cieknaca ropa
Moderator: Grupa Moderatorów
[Master 2.8 2000] 114km cieknaca ropa
Witam od tygodnia jestem szczęśliwym lub mało szczęśliwym posiadaczem bliźniaka mastera czyli opla movano z 2000r z silnikiem 2.8 114km. wczoraj wracałem do domu z trasy i nagle zgasł po otwarciu maski ukazały mi się pęcherzyki powietrza w rurce która idzie z baku. Pierwsza myśl że pływak sie zawisił i brakło paliwa. po dolaniu 20l i pompowaniu pompką znajdującą się koło filtra paliwa było słychać syk okazało się że dziurawy jest przewód idący od baku zakleiłem go na szczelnie taśmą i było ok. Pompowałem pompką aż pęcherzyki znikną znikły ale nie odpaliło dalej. okazało się że gdy pompuje to z pompy paliwa wycieka ropa dokładnie spod tej sprężyny co jest odpowiedzialna za odbijanie linki. Czy żeby to uszczelnić trzeba wyciągnać cała pompę czy da się to jakoś usunąć z góry ??
- Maciek R4
- KLUBOWICZ
- Posty: 1297
- Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
- Renault: Espace IV + Modus
- Silnik: 2.0T + 1.2 16v
- Lokalizacja: WOT
Re: [Master 2.8 2000] 114km cieknaca ropa
to że auto nie odpaliło - najzwyczajniej w świecie zapowietrzony układ paliwowy...odkręć wtrysk/przewód na wtrysku i kręć dopóki nie poleci ropa, tj. się nie odpowietrzy...bo kręcić można długo, a i tak potrafi nie odpalić...
kolejna kwestia - uszczelnienie pompy - nie mam zielonego pojęcia, ale podejrzewam, że łatwiej zrobić na wyjętej
kolejna kwestia - uszczelnienie pompy - nie mam zielonego pojęcia, ale podejrzewam, że łatwiej zrobić na wyjętej
za duży obrazek