iparts></a>
<a href= francuskie

[Master 2.8 2000] 114km cieknaca ropa

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
forestit

[Master 2.8 2000] 114km cieknaca ropa

Post autor: forestit »

Witam od tygodnia jestem szczęśliwym lub mało szczęśliwym posiadaczem bliźniaka mastera czyli opla movano z 2000r z silnikiem 2.8 114km. wczoraj wracałem do domu z trasy i nagle zgasł po otwarciu maski ukazały mi się pęcherzyki powietrza w rurce która idzie z baku. Pierwsza myśl że pływak sie zawisił i brakło paliwa. po dolaniu 20l i pompowaniu pompką znajdującą się koło filtra paliwa było słychać syk okazało się że dziurawy jest przewód idący od baku zakleiłem go na szczelnie taśmą i było ok. Pompowałem pompką aż pęcherzyki znikną znikły ale nie odpaliło dalej. okazało się że gdy pompuje to z pompy paliwa wycieka ropa dokładnie spod tej sprężyny co jest odpowiedzialna za odbijanie linki. Czy żeby to uszczelnić trzeba wyciągnać cała pompę czy da się to jakoś usunąć z góry ??

Awatar użytkownika
Maciek R4
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1297
Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
Renault: Espace IV + Modus
Silnik: 2.0T + 1.2 16v
Lokalizacja: WOT

Re: [Master 2.8 2000] 114km cieknaca ropa

Post autor: Maciek R4 »

to że auto nie odpaliło - najzwyczajniej w świecie zapowietrzony układ paliwowy...odkręć wtrysk/przewód na wtrysku i kręć dopóki nie poleci ropa, tj. się nie odpowietrzy...bo kręcić można długo, a i tak potrafi nie odpalić...


kolejna kwestia - uszczelnienie pompy - nie mam zielonego pojęcia, ale podejrzewam, że łatwiej zrobić na wyjętej
za duży obrazek

ODPOWIEDZ