Co zrobić, aby samochód nie zamarzł?
Moderator: Grupa Moderatorów
- badu
- Forumowicz
- Posty: 154
- Rejestracja: sobota, 22 sierpnia 2009, 12:57
- Renault: VECTRA C 2008
- Silnik: 1.9 CDTi 186KM 385nm
- Lokalizacja: Tychy
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
-
- Moderator
- Posty: 3605
- Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 14:26
- Renault: Espace 4 lift
- Silnik: 2.0dCi automat
- Lokalizacja: Łódź
Kolego od takich problemow mamy dzial Renotech tam napisz temat w odpowiedznim dziale do samochodufelix70 pisze:mam problem z laguną II .nie chce zapalić .Rozrusznik jest dobry,wymieniłem przekażnik i dalej mam ten problem .U mechanika był już trzy razy ,pochodzi kilka dni i nie można ją odpalić trzeba na popych.
#6 mariusz1500 jestem już z wami od 2008
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
- topol
- KLUBOWICZ
- Posty: 472
- Rejestracja: poniedziałek, 13 września 2010, 16:12
- Renault: Grand Espace III
- Silnik: 2.0 16v F4R [matra]
- Lokalizacja: Łódź (EL)
- Kontakt:
PiasQ pisze:Macie może jakiś sposób bezgarażowy na uruchomienie auta? cry
Znalazłem takie cudo niedaleko miejsca zamieszkania(stoi tak już kilka dni)....może jest to jakiś sposób na ogrzanie autka zimą no sorki komory silnika roll rollcyklista pisze: i otulić go kocykiem
Uploaded with ImageShack.us
Jeśli chodzi o paliwko to ja z reguły tankuję ON na Lukoil'u właśnie i jak na razie żadnych problemów nie miałem
był krótki zielony EIII 2.2dT 97' RXT(matra G8T JE0E)
jest długi granatowy EIII 2.0 16v 01' The Race(matra F4R JE0L)
topol pozdrawia Forum Użytkowników Renault Espace i Avantime - Klub Renault Espace
jest długi granatowy EIII 2.0 16v 01' The Race(matra F4R JE0L)
topol pozdrawia Forum Użytkowników Renault Espace i Avantime - Klub Renault Espace
- komandos007
- sid
- Posty: 1944
- Rejestracja: sobota, 2 stycznia 2010, 19:22
- Renault: Laguna II ph II
- Silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Sposobem jest też zastosowanie ocieplacza na akumulator nie jest drogi a podobno skuteczny kilku moich znajomych go stosują i nie mają problemu z zaparzaniem akumulatora
Patentu na paliwo nie mam aby nie zamarzło
Najlepiej ustawić auto tak aby osłonić go od wiatru ja stawiam pomiędzy dwoma budynkami i nie miałem jeszcze problemu z zamarzniętym paliwem.
Na zamarzanie drzwi najlepszy i najtańszy patent to wazelina kosmetyczna lub techniczna wysmarować uszczelki i już nie powinny przymarznąć
Patentu na paliwo nie mam aby nie zamarzło
Najlepiej ustawić auto tak aby osłonić go od wiatru ja stawiam pomiędzy dwoma budynkami i nie miałem jeszcze problemu z zamarzniętym paliwem.
Na zamarzanie drzwi najlepszy i najtańszy patent to wazelina kosmetyczna lub techniczna wysmarować uszczelki i już nie powinny przymarznąć
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
-
- Moderator
- Posty: 3605
- Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 14:26
- Renault: Espace 4 lift
- Silnik: 2.0dCi automat
- Lokalizacja: Łódź
U mnie w pracy maja do diselka specjalny dodatek
leja go troszeczkę do baku i nie ma problemu zeby paliwko zamarzło
dolewa sie co 2 tankowanie butelka 1l chyba jak sie pytalem o cene to 40zl
podobno zadne autko w zeszlym roku do nich nie wrocil z podobnym kłopotem ze paliwo zamarzło
leja go troszeczkę do baku i nie ma problemu zeby paliwko zamarzło
dolewa sie co 2 tankowanie butelka 1l chyba jak sie pytalem o cene to 40zl
podobno zadne autko w zeszlym roku do nich nie wrocil z podobnym kłopotem ze paliwo zamarzło
#6 mariusz1500 jestem już z wami od 2008
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
- PiasQ
- KLUBOWICZ
- Posty: 2631
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
- Renault: Talisman TCe 200
- Silnik: 1.6T
- Lokalizacja: Rumunia :)
a dodam jeszcze do wcześniejszej wypowiedzi o laniu zwykłej ropy, że NIGDY jeszcze nie lałem do prywatnego auta dodatków Nawet te wspomniane -23C, Megi dCi chodziło bez zająknięcia na zwykłej ropie i to wtedy akurat często właśnie z Neste (jeździłem codziennie taką trasą, że miałem tą stację na Grunwaldzkiej po drodze).PiasQ pisze:No ja już raczej zrezygnuje póki co z jakichś Ultimatów i innych v-powerów, a będę tankował normalne ON na Neste + dodatek w stylu depresator czy STP.
- Maciej R21
- KLUBOWICZ
- Posty: 957
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
- Renault: 25 V6 Injection
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
- Kontakt:
Tak to niestety bywa z "lepszymi " paliwami.
Prawda jest taka że schodzą one dużo wolniej ze zbiorników stacji i często takie paliwo jest poprostu stare.
Przy zwykłych paliwach jest lepiej bo zbiorniki stacji są częscij oróżniane i napełniane.
Podobnie jak z ON dzieje się z paliwem 98 . Leży ono dłuzContinuumj na stacji bo większośc tankuje 95.
Druga sprawa jest taka że kompletnym bezsensem jest lanie paliwa 98 do silnika przystosowanego do 95. Nie ma żadnych korzyści z tego powodu, a minusem na pewno jest cena.
Prawda jest taka że schodzą one dużo wolniej ze zbiorników stacji i często takie paliwo jest poprostu stare.
Przy zwykłych paliwach jest lepiej bo zbiorniki stacji są częscij oróżniane i napełniane.
Podobnie jak z ON dzieje się z paliwem 98 . Leży ono dłuzContinuumj na stacji bo większośc tankuje 95.
Druga sprawa jest taka że kompletnym bezsensem jest lanie paliwa 98 do silnika przystosowanego do 95. Nie ma żadnych korzyści z tego powodu, a minusem na pewno jest cena.