iparts></a>
<a href= francuskie

Co zrobić, aby samochód nie zamarzł?

Czyli o wszystkim i o niczym/Off Topic

Moderator: Grupa Moderatorów

Buli

Post autor: Buli »

Tak jak baron pisze trzeba mieć zaufaną stacje, ja też leje na lukoilu i jest dobrze. Niedawno gadałem ze znajomym co robi w Shellu i jak się okazało tam jest też loteria raz przyjeżdża paliwo shell a raz podjeżdża orlen i tez leją.

lookaty

Post autor: lookaty »

Problemy z zamarzaniem samochodu? Co jak co, ale żadna Renówka mi nigdy nie zamarzła, a nawet ręczny zaciągam zawsze przed wyjściem z samochodu.

Awatar użytkownika
badu
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 154
Rejestracja: sobota, 22 sierpnia 2009, 12:57
Renault: VECTRA C 2008
Silnik: 1.9 CDTi 186KM 385nm
Lokalizacja: Tychy

Post autor: badu »

Ja tylko wymieniłem płyn na zimowy akumulator ma chyba z 3-4 lata w zeszłej zimie kręcił ładnie, jak będzie teraz się okaże ;)
Była megane 2005r 1.9 dCi 130HP

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

No cóż, widocznie trafiłem na kiepską stację (w sumie zawsze Ultimate chwaliłem). Tak więc strzeżcie się przed BP w Gdyni na Hutniczej :D.
P.S. Samochód odpalił w Eclerku w podziemiu, przy okazji sobie go umyłem :P.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Baron

Post autor: Baron »

PiasQ pisze:Eclerku w podziemiu
no widzisz trza było zadzwonić i powiedzieć, że tam jesteś. Zszedłbym do Ciebie - mieszkam w bloku przy "Cukierku" ;)

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Będę pamiętał :D
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

mariusz1500
Moderator
Moderator
Posty: 3605
Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 14:26
Renault: Espace 4 lift
Silnik: 2.0dCi automat
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mariusz1500 »

felix70 pisze:mam problem z laguną II .nie chce zapalić .Rozrusznik jest dobry,wymieniłem przekażnik i dalej mam ten problem .U mechanika był już trzy razy ,pochodzi kilka dni i nie można ją odpalić trzeba na popych.
Kolego od takich problemow mamy dzial Renotech :D tam napisz temat w odpowiedznim dziale do samochodu
#6 mariusz1500 jestem już z wami od 2008
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'

Awatar użytkownika
topol
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 472
Rejestracja: poniedziałek, 13 września 2010, 16:12
Renault: Grand Espace III
Silnik: 2.0 16v F4R [matra]
Lokalizacja: Łódź (EL)
Kontakt:

Post autor: topol »

PiasQ pisze:Macie może jakiś sposób bezgarażowy na uruchomienie auta? cry
cyklista pisze: i otulić go kocykiem
Znalazłem takie cudo niedaleko miejsca zamieszkania(stoi tak już kilka dni)....może jest to jakiś sposób na ogrzanie autka zimą no sorki komory silnika roll roll
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Jeśli chodzi o paliwko to ja z reguły tankuję ON na Lukoil'u właśnie i jak na razie żadnych problemów nie miałem ;)
był krótki zielony EIII 2.2dT 97' RXT(matra G8T JE0E)
jest długi granatowy EIII 2.0 16v 01' The Race(matra F4R JE0L)

topol pozdrawia :) Forum Użytkowników Renault Espace i Avantime - Klub Renault Espace

Awatar użytkownika
komandos007
sid
sid
Posty: 1944
Rejestracja: sobota, 2 stycznia 2010, 19:22
Renault: Laguna II ph II
Silnik: 3,0 V6
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: komandos007 »

Sposobem jest też zastosowanie ocieplacza na akumulator nie jest drogi a podobno skuteczny kilku moich znajomych go stosują i nie mają problemu z zaparzaniem akumulatora

Patentu na paliwo nie mam aby nie zamarzło

Najlepiej ustawić auto tak aby osłonić go od wiatru ja stawiam pomiędzy dwoma budynkami i nie miałem jeszcze problemu z zamarzniętym paliwem.

Na zamarzanie drzwi najlepszy i najtańszy patent to wazelina kosmetyczna lub techniczna wysmarować uszczelki i już nie powinny przymarznąć

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Na zamarzanie drzwi najlepszy i najtańszy patent to wazelina kosmetyczna lub techniczna wysmarować uszczelki i już nie powinny przymarznąć
W zeszłym roku wysmarowałem uszczelki silikonem w sprayu W5 z Lidla ... nic nie przymarzało ;)
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

mariusz1500
Moderator
Moderator
Posty: 3605
Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 14:26
Renault: Espace 4 lift
Silnik: 2.0dCi automat
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mariusz1500 »

U mnie w pracy maja do diselka specjalny dodatek :)
leja go troszeczkę do baku i nie ma problemu zeby paliwko zamarzło :P
dolewa sie co 2 tankowanie butelka 1l chyba jak sie pytalem o cene to 40zl

podobno zadne autko w zeszlym roku do nich nie wrocil z podobnym kłopotem ze paliwo zamarzło
#6 mariusz1500 jestem już z wami od 2008
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

No ja już raczej zrezygnuje póki co z jakichś Ultimatów i innych v-powerów, a będę tankował normalne ON na Neste + dodatek w stylu depresator czy STP.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Baron

Post autor: Baron »

PiasQ pisze:No ja już raczej zrezygnuje póki co z jakichś Ultimatów i innych v-powerów, a będę tankował normalne ON na Neste + dodatek w stylu depresator czy STP.
a dodam jeszcze do wcześniejszej wypowiedzi o laniu zwykłej ropy, że NIGDY jeszcze nie lałem do prywatnego auta dodatków ;) Nawet te wspomniane -23C, Megi dCi chodziło bez zająknięcia na zwykłej ropie i to wtedy akurat często właśnie z Neste (jeździłem codziennie taką trasą, że miałem tą stację na Grunwaldzkiej po drodze).

Awatar użytkownika
Maciek R4
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1296
Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
Renault: Espace IV + Scenic I
Silnik: 2.0T + 1.6 16v
Lokalizacja: WOT

Post autor: Maciek R4 »

ja żadnych dodatków od zamarzania paliwa nie leję - zeszłej zimy mi zamarzło coś takiego, co podobno do -40 nie zamarza...
za duży obrazek

Awatar użytkownika
Maciej R21
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 957
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
Renault: 25 V6 Injection
Silnik: Z7W
Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
Kontakt:

Post autor: Maciej R21 »

Tak to niestety bywa z "lepszymi " paliwami.
Prawda jest taka że schodzą one dużo wolniej ze zbiorników stacji i często takie paliwo jest poprostu stare.
Przy zwykłych paliwach jest lepiej bo zbiorniki stacji są częscij oróżniane i napełniane.
Podobnie jak z ON dzieje się z paliwem 98 . Leży ono dłuzContinuumj na stacji bo większośc tankuje 95.
Druga sprawa jest taka że kompletnym bezsensem jest lanie paliwa 98 do silnika przystosowanego do 95. Nie ma żadnych korzyści z tego powodu, a minusem na pewno jest cena.
Obrazek

ODPOWIEDZ