Strona 2 z 2

: niedziela, 30 maja 2010, 14:46
autor: blondas
a mi sie podoba taki pojazd do wożenia zakupów z marketu...i gdybym tylko miał kase byc może bym sobie go kupił
Obrazek

standardowo Abarth 500 napędzany jest przez 1,4-litrowy silnik o mocy 135 KM. Hamann proponuje pięć pakietów zmian. Pierwszy nazywa się HS I i dzięki zmianom w elektronice silnika podnosi moc do 160 KM, a moment obrotowy do 285 Nm (206 Nm w serii). Pakiet HS II niesie ze sobą modyfikację turbosprężarki, montaż sportowego filtra powietrza oraz nowego układu wydechowego. Dzięki temu uzyskujemy 180 KM i 295 Nm.

HS III charakteryzuje się m.in. turbosprężarką o mniejszej geometrii oraz przeprogramowaną elektroniką, co daje 210 KM i 310 Nm. Czwarty w kolejności pakiet zwie się HS RACE. W tym wypadku zmiany silnika są już większe. Wśród nich znajdziemy m.in.: kute tłoki, zmodyfikowaną turbosprężarkę, wyścigowe sprzęgło i nową jednostkę sterującą elektroniką silnika. W sumie pozwala to na uzyskanie mocy 240 KM i 330 Nm.
i niech mi teraz jakiś stęchły ciężki tampon podskoczy lub meganka coupe samochodzik

tekst (C) autogaleria.pl
zdjęcie topspeed.com