iparts></a>
<a href= francuskie

Pozor! Renault Fluence!

Czyli o wszystkim i o niczym/Off Topic

Moderator: Grupa Moderatorów

Awatar użytkownika
Sweeper
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 225
Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
Renault: Scenic II
Silnik: 1.9 dCi
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Pozor! Renault Fluence!

Post autor: Sweeper »

Zapraszam do zapoznania się z lekturą kolejnego testu :)

http://www.klubrenault.pl/index.php?opt ... 9&Itemid=1
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz

Awatar użytkownika
Snake
Moderator
Moderator
Posty: 4156
Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
Renault: Lala 3
Silnik: 2.0 dci
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Snake »

Ładnie napisane brawa
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...

Awatar użytkownika
Sweeper
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 225
Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
Renault: Scenic II
Silnik: 1.9 dCi
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Sweeper »

staram się :]
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz

Mincek
Buntownik
Buntownik
Posty: 487
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
Renault: Clio Laguna
Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Mincek »

swietna robota opisania auta :)

co mi sie we fluence podoba ?? NIE CZARNE WNETRZE !!!! swietny jasny kolor wykonczenia dodaje luksusu temu autu.

Jedno tylko musze sprostowac. Tempomat dzialajacy w 2 trybach wychodzil juz w lagunie II :) poniewaz nawet ja juz to posiadam ;]
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...

Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...

Awatar użytkownika
Sweeper
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 225
Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
Renault: Scenic II
Silnik: 1.9 dCi
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Sweeper »

z tego co czytałem to jest to nowy tempomat - być może L II miała dwa tryby tylko mogły działać inaczej (np w cytrynie widziałem tempomat który tylko piszczał po przekroczeniu ograniczenia prędkości)
niestety nie miałem możliwości skonfrontowania tego z L II, a w Scenicu II taki fajny nie był :)
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz

Mincek
Buntownik
Buntownik
Posty: 487
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
Renault: Clio Laguna
Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Mincek »

Jesli chodzi o LII ph II z 2006 r. masz 2 tryby.

- ograniczenie i tak jak opisywales ustalam max predkosc i nidyrydy by ja przekroczyc
- typowy tempomat, czyli utrzymywanie stalej predkosci gdzie takze + - mozna zmieniac itd. itp.

oczywiscie kazde z tych trybow trzeba przelaczyc recznie guziczkami przy wylaczaniu ESP i Parktronica...

jak dobrze sie przyjzysz zauwazysz ten przelacznik po lewej stronie. Tempomat chyba w gore, ograniczenie w dol (albo odwrotnie :D )

Obrazek

co wiecej, patrzac na lagune brata (2002r. ) takze miala 2 tryby...
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...

Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...

Awatar użytkownika
Sweeper
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 225
Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
Renault: Scenic II
Silnik: 1.9 dCi
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Sweeper »

ano jest :)
ciekawe czy działa tak samo - z pedałem gazu włącznie (wyłączenie ograniczenia przy dociśnięciu pedału gazu)
a prędkość min. też jest 30 km/h na obu trybach?

ciekawostką jest fakt, że art. był przesłany do akceptacji przed publikacja i nikt nie zwrócił na to uwagi ;)

ja pamiętam jeszcze czasy starego tempomatu ;)
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz

Mincek
Buntownik
Buntownik
Posty: 487
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
Renault: Clio Laguna
Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Mincek »

a wiec ograniczenie wylacza sie chyba tylko po wylaczeniu go :) niesprawdzalem bo nie uzywam :D

tempomat wylacza sie po nacisnieciu hamulca i gazu, esp niewiem, bo nie wprowadzalem go w ten stan :D
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...

Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...

onej

Post autor: onej »

Mincek pisze:a wiec ograniczenie wylacza sie chyba tylko po wylaczeniu go :) niesprawdzalem bo nie uzywam :D

tempomat wylacza sie po nacisnieciu hamulca i gazu, esp niewiem, bo nie wprowadzalem go w ten stan :D
tak ogranicznik prędkości wyłączy się tylko za poleceniem użytkownika ( w końcu tak ma działać, że jak wciskasz gaz to on i tak nie pojedzie więcej niż ma usatwione),

zwykły tryb wyłącza się jak się naciśnie gaz/hamulec....

minimum jest przy 30km/h...

esp się nie wyłącza:) można oczywiście samemu je wyłączyć, ale samo się nie wyłączy..:) cały czas czuwa...

Awatar użytkownika
Sweeper
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 225
Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
Renault: Scenic II
Silnik: 1.9 dCi
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Sweeper »

czyli jest różnica - w Fluence dociśnięcie gazu deaktywuje ograniczenie prędkości
wygląda to tak, że ustawiam np 50 km/h i rozpędzam samochód
w pedale gazu jest próg (wyczuwalny przy wciskaniu) do którego samochód nie reaguje na dalsze dociskanie jeżeli jest włączone ograniczenie prędkości
przejście przez próg powoduje automatyczne wyłączenie systemu

czyli jak jedziesz 50 km/h i potrzebujesz chwilo zwiększyć prędkość to but w podłogę i system się wyłącza
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz

Mincek
Buntownik
Buntownik
Posty: 487
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
Renault: Clio Laguna
Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Mincek »

dzis to przetestuje jak to wyglada u mnie..... nie uzywalem do konca wiec sie nie wypowiem....
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...

Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...

onej

Post autor: onej »

Sweeper pisze:czyli jest różnica - w Fluence dociśnięcie gazu deaktywuje ograniczenie prędkości
wygląda to tak, że ustawiam np 50 km/h i rozpędzam samochód
w pedale gazu jest próg (wyczuwalny przy wciskaniu) do którego samochód nie reaguje na dalsze dociskanie jeżeli jest włączone ograniczenie prędkości
przejście przez próg powoduje automatyczne wyłączenie systemu

czyli jak jedziesz 50 km/h i potrzebujesz chwilo zwiększyć prędkość to but w podłogę i system się wyłącza
a to tak nie sprawdzałem:) zobaczę jeszcze w takim razie, ale pewnie będzie działać tak jak mówisz, że jak mocniej wcisnę to się wyłączy... ;)

Mincek
Buntownik
Buntownik
Posty: 487
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
Renault: Clio Laguna
Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Mincek »

tak jak mowisz.

Ograniecznie dziala jak masz pedal gazu "normalnie" w momencie docisniecia go do podlogi przekraczasz ustawiona predkosc i zaczyna Ci tylko migac.... wiec zapewne sie wtedy wylacza po prostemu, po odjeciu gazu wraca do nadanej predkosci....
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...

Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...

Awatar użytkownika
Sweeper
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 225
Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
Renault: Scenic II
Silnik: 1.9 dCi
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Sweeper »

byłeś sprawdzić od razu ?
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz

Mincek
Buntownik
Buntownik
Posty: 487
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
Renault: Clio Laguna
Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Mincek »

auto stoi odemnie jakies 5 metrow :D widze je z okna wiec przejechalem sie kawalek ;]
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...

Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...

ODPOWIEDZ