Pozor! Renault Fluence!
Moderator: Grupa Moderatorów
- Sweeper
- KLUBOWICZ
- Posty: 225
- Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
- Renault: Scenic II
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Pozor! Renault Fluence!
Zapraszam do zapoznania się z lekturą kolejnego testu
http://www.klubrenault.pl/index.php?opt ... 9&Itemid=1
http://www.klubrenault.pl/index.php?opt ... 9&Itemid=1
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz
https://www.facebook.com/floreklukasz
- Snake
- Moderator
- Posty: 4156
- Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
- Renault: Lala 3
- Silnik: 2.0 dci
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
- Sweeper
- KLUBOWICZ
- Posty: 225
- Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
- Renault: Scenic II
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
-
- Buntownik
- Posty: 487
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
- Renault: Clio Laguna
- Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
swietna robota opisania auta
co mi sie we fluence podoba ?? NIE CZARNE WNETRZE !!!! swietny jasny kolor wykonczenia dodaje luksusu temu autu.
Jedno tylko musze sprostowac. Tempomat dzialajacy w 2 trybach wychodzil juz w lagunie II poniewaz nawet ja juz to posiadam ;]
co mi sie we fluence podoba ?? NIE CZARNE WNETRZE !!!! swietny jasny kolor wykonczenia dodaje luksusu temu autu.
Jedno tylko musze sprostowac. Tempomat dzialajacy w 2 trybach wychodzil juz w lagunie II poniewaz nawet ja juz to posiadam ;]
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...
Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...
Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...
- Sweeper
- KLUBOWICZ
- Posty: 225
- Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
- Renault: Scenic II
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
z tego co czytałem to jest to nowy tempomat - być może L II miała dwa tryby tylko mogły działać inaczej (np w cytrynie widziałem tempomat który tylko piszczał po przekroczeniu ograniczenia prędkości)
niestety nie miałem możliwości skonfrontowania tego z L II, a w Scenicu II taki fajny nie był
niestety nie miałem możliwości skonfrontowania tego z L II, a w Scenicu II taki fajny nie był
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz
https://www.facebook.com/floreklukasz
-
- Buntownik
- Posty: 487
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
- Renault: Clio Laguna
- Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Jesli chodzi o LII ph II z 2006 r. masz 2 tryby.
- ograniczenie i tak jak opisywales ustalam max predkosc i nidyrydy by ja przekroczyc
- typowy tempomat, czyli utrzymywanie stalej predkosci gdzie takze + - mozna zmieniac itd. itp.
oczywiscie kazde z tych trybow trzeba przelaczyc recznie guziczkami przy wylaczaniu ESP i Parktronica...
jak dobrze sie przyjzysz zauwazysz ten przelacznik po lewej stronie. Tempomat chyba w gore, ograniczenie w dol (albo odwrotnie )
co wiecej, patrzac na lagune brata (2002r. ) takze miala 2 tryby...
- ograniczenie i tak jak opisywales ustalam max predkosc i nidyrydy by ja przekroczyc
- typowy tempomat, czyli utrzymywanie stalej predkosci gdzie takze + - mozna zmieniac itd. itp.
oczywiscie kazde z tych trybow trzeba przelaczyc recznie guziczkami przy wylaczaniu ESP i Parktronica...
jak dobrze sie przyjzysz zauwazysz ten przelacznik po lewej stronie. Tempomat chyba w gore, ograniczenie w dol (albo odwrotnie )
co wiecej, patrzac na lagune brata (2002r. ) takze miala 2 tryby...
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...
Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...
Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...
- Sweeper
- KLUBOWICZ
- Posty: 225
- Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
- Renault: Scenic II
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
ano jest
ciekawe czy działa tak samo - z pedałem gazu włącznie (wyłączenie ograniczenia przy dociśnięciu pedału gazu)
a prędkość min. też jest 30 km/h na obu trybach?
ciekawostką jest fakt, że art. był przesłany do akceptacji przed publikacja i nikt nie zwrócił na to uwagi
ja pamiętam jeszcze czasy starego tempomatu
ciekawe czy działa tak samo - z pedałem gazu włącznie (wyłączenie ograniczenia przy dociśnięciu pedału gazu)
a prędkość min. też jest 30 km/h na obu trybach?
ciekawostką jest fakt, że art. był przesłany do akceptacji przed publikacja i nikt nie zwrócił na to uwagi
ja pamiętam jeszcze czasy starego tempomatu
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz
https://www.facebook.com/floreklukasz
-
- Buntownik
- Posty: 487
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
- Renault: Clio Laguna
- Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
a wiec ograniczenie wylacza sie chyba tylko po wylaczeniu go niesprawdzalem bo nie uzywam
tempomat wylacza sie po nacisnieciu hamulca i gazu, esp niewiem, bo nie wprowadzalem go w ten stan
tempomat wylacza sie po nacisnieciu hamulca i gazu, esp niewiem, bo nie wprowadzalem go w ten stan
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...
Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...
Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...
tak ogranicznik prędkości wyłączy się tylko za poleceniem użytkownika ( w końcu tak ma działać, że jak wciskasz gaz to on i tak nie pojedzie więcej niż ma usatwione),Mincek pisze:a wiec ograniczenie wylacza sie chyba tylko po wylaczeniu go niesprawdzalem bo nie uzywam
tempomat wylacza sie po nacisnieciu hamulca i gazu, esp niewiem, bo nie wprowadzalem go w ten stan
zwykły tryb wyłącza się jak się naciśnie gaz/hamulec....
minimum jest przy 30km/h...
esp się nie wyłącza:) można oczywiście samemu je wyłączyć, ale samo się nie wyłączy.. cały czas czuwa...
- Sweeper
- KLUBOWICZ
- Posty: 225
- Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
- Renault: Scenic II
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
czyli jest różnica - w Fluence dociśnięcie gazu deaktywuje ograniczenie prędkości
wygląda to tak, że ustawiam np 50 km/h i rozpędzam samochód
w pedale gazu jest próg (wyczuwalny przy wciskaniu) do którego samochód nie reaguje na dalsze dociskanie jeżeli jest włączone ograniczenie prędkości
przejście przez próg powoduje automatyczne wyłączenie systemu
czyli jak jedziesz 50 km/h i potrzebujesz chwilo zwiększyć prędkość to but w podłogę i system się wyłącza
wygląda to tak, że ustawiam np 50 km/h i rozpędzam samochód
w pedale gazu jest próg (wyczuwalny przy wciskaniu) do którego samochód nie reaguje na dalsze dociskanie jeżeli jest włączone ograniczenie prędkości
przejście przez próg powoduje automatyczne wyłączenie systemu
czyli jak jedziesz 50 km/h i potrzebujesz chwilo zwiększyć prędkość to but w podłogę i system się wyłącza
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz
https://www.facebook.com/floreklukasz
-
- Buntownik
- Posty: 487
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
- Renault: Clio Laguna
- Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
a to tak nie sprawdzałem:) zobaczę jeszcze w takim razie, ale pewnie będzie działać tak jak mówisz, że jak mocniej wcisnę to się wyłączy...Sweeper pisze:czyli jest różnica - w Fluence dociśnięcie gazu deaktywuje ograniczenie prędkości
wygląda to tak, że ustawiam np 50 km/h i rozpędzam samochód
w pedale gazu jest próg (wyczuwalny przy wciskaniu) do którego samochód nie reaguje na dalsze dociskanie jeżeli jest włączone ograniczenie prędkości
przejście przez próg powoduje automatyczne wyłączenie systemu
czyli jak jedziesz 50 km/h i potrzebujesz chwilo zwiększyć prędkość to but w podłogę i system się wyłącza
-
- Buntownik
- Posty: 487
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
- Renault: Clio Laguna
- Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
tak jak mowisz.
Ograniecznie dziala jak masz pedal gazu "normalnie" w momencie docisniecia go do podlogi przekraczasz ustawiona predkosc i zaczyna Ci tylko migac.... wiec zapewne sie wtedy wylacza po prostemu, po odjeciu gazu wraca do nadanej predkosci....
Ograniecznie dziala jak masz pedal gazu "normalnie" w momencie docisniecia go do podlogi przekraczasz ustawiona predkosc i zaczyna Ci tylko migac.... wiec zapewne sie wtedy wylacza po prostemu, po odjeciu gazu wraca do nadanej predkosci....
______________________________________
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...
Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...
Trudno jest byc zajebistym, ale ktos to musi robic...
Codziennie budze sie przystojniejszy, ale dzis to juz przesadzilem...
- Sweeper
- KLUBOWICZ
- Posty: 225
- Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
- Renault: Scenic II
- Silnik: 1.9 dCi
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
-
- Buntownik
- Posty: 487
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 08:40
- Renault: Clio Laguna
- Silnik: 1.5 dCi 2.0 dCi
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt: