iparts></a>
<a href= francuskie

Pozor! Renault Fluence!

Czyli o wszystkim i o niczym/Off Topic

Moderator: Grupa Moderatorów

Awatar użytkownika
Sweeper
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 225
Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
Renault: Scenic II
Silnik: 1.9 dCi
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Sweeper »

wariat ;)
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz

lookaty

Post autor: lookaty »

Mincek pisze:
Obrazek
Jak patrzę na ten środek to jestem jeszcze bardziej wściekły na Renault, że Laguna nie jest klasyczną limuzyną jak choćby Pług 407 :( Dlatego też kolejny będzie Peżot.

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Sorki za OT, ale ...
lookaty pisze:Jak patrzę na ten środek to jestem jeszcze bardziej wściekły na Renault, że Laguna nie jest klasyczną limuzyną jak choćby Pług 407
Wiele razy siedziałem w P407 w najróżniejszych wersjach, ale wszystkie z Navi (bo taka praca :P ) i nie uważam ich wnętrza za klasyczne ... Poza tym pług ma strasznie nisko idącą przednią szybę, przez co sylwetką bardziej podchodzi pod coupe niż limuzynę.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

lookaty

Post autor: lookaty »

PiasQ pisze:Sorki za OT, ale ...
lookaty pisze:Jak patrzę na ten środek to jestem jeszcze bardziej wściekły na Renault, że Laguna nie jest klasyczną limuzyną jak choćby Pług 407
Wiele razy siedziałem w P407 w najróżniejszych wersjach, ale wszystkie z Navi (bo taka praca :P ) i nie uważam ich wnętrza za klasyczne ... Poza tym pług ma strasznie nisko idącą przednią szybę, przez co sylwetką bardziej podchodzi pod coupe niż limuzynę.
Wyrażę się jaśniej:

Ten środek jest prze za***ty i chciałbym się w nim wozić, ale Reno zrobiło z pupy pokracznego liftbacka, a nie pięknego sedana jak to w innych porządnych markach. :P

tudzież:

Auto klasy średniej-wyższej powinno mieć reprezentacyjne nadwozie typu sedan jak na limuzynę przystało. Liftback czy hatchback jest dobry, ale dla matek z dzieckiem ;)


Podsumowując, interesuje mnie tylko sedan. milosc

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

lookaty pisze:Reno zrobiło z pupy pokracznego liftbacka, a nie pięknego sedana jak to w innych porządnych markach. :P
Tylko, że w tych innych porządnych markach ludzie, chcąc kupić praktyczne auto, są zmuszani do celowania w niższy segment (C, B, A) lub pseudoterenówki. Nie każdy też chce mieć kombi. Patrząc na ilość jeżdżących po drogach Lagun, sądzę, że ta koncepcja się przyjęła - człowiek nie musi rezygnować z segmentu D, żeby mieć praktyczny samochód.
lookaty pisze:Auto klasy średniej-wyższej powinno mieć reprezentacyjne nadwozie typu sedan jak na limuzynę przystało.
Racja ... szkoda tylko, że Laguna jest autem klasy średniej, a nie średniej-wyższej ;)
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Awatar użytkownika
Sweeper
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 225
Rejestracja: czwartek, 26 czerwca 2008, 08:50
Renault: Scenic II
Silnik: 1.9 dCi
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Sweeper »

lookaty nie żebym się czepiał, ale Fluence jest klasycznym sedanem
liftback to Octavia, Insignia czy Mondeo
nie wiem co dla Ciebie jest w tej sytuacji klasycznym sedanem - Renault Thalia?
Mało gadać, dużo robić...
https://www.facebook.com/floreklukasz

lookaty

Post autor: lookaty »

Powolutku ;)
PiasQ pisze:Tylko, że w tych innych porządnych markach ludzie, chcąc kupić praktyczne auto, są zmuszani do celowania w niższy segment (C, B, A) lub pseudoterenówki. Nie każdy też chce mieć kombi. Patrząc na ilość jeżdżących po drogach Lagun, sądzę, że ta koncepcja się przyjęła - człowiek nie musi rezygnować z segmentu D, żeby mieć praktyczny samochód.
Zależy jak postrzega się praktyczność, sedan ma tak samo pojemny bagażnik (rzadko kiedy ktoś używa przestrzeni ponad półką), sztywniejsze nadwozie i np. w zimie otwierając przestrzeń bagażową zimowa aura nie przedostaje się do wnętrza. Fakt, nie wsadzę pralki do sedana, ale faktem jest też to, że nie wożę pralki co tydzień ;) Oczywiście jest to tylko moje osobiste zdanie :)
PiasQ pisze:Racja ... szkoda tylko, że Laguna jest autem klasy średniej, a nie średniej-wyższej ;)
Użyłem podziału sprzed ery A, B, C, D... Kiedyś kompakt był klasą średnią niższą, segment D średnią wyższą, E wyższą. Tak przynajmniej mi się przypomina z Motomagazynu, mogę się oczywiście mylić.
Sweeper pisze:lookaty nie żebym się czepiał, ale Fluence jest klasycznym sedanem
liftback to Octavia, Insignia czy Mondeo
nie wiem co dla Ciebie jest w tej sytuacji klasycznym sedanem - Renault Thalia?
Nigdzie nie napisałem "klasyczny sedan". Sedan to sedan, kropka. Napisałem natomiast "klasyczna limuzyna" w odniesieniu do Laguny, ponieważ jest w tym momencie flagowym modelem marki. Z przytoczonych przykładów, żaden nie jest trafiony: Octavia to zwykły kompakt, a Superb, czyli rzeczywisty rywal Laguny w swojej pierwszej wersji był sedanem, a teraz jest sedano liftbackiem dzięki zastosowaniu genialnego rozwiązania; Insignia i Mondeo są produkowane zarówno jako sedan i liftback.

Fluence oczywiście pozostaje w kręgach zainteresowań, ale Fluence to nie Laguna i mam nadzieję, że wiesz co chcę przez to powiedzieć :)

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

lookaty pisze:Użyłem podziału sprzed ery A, B, C, D... Kiedyś kompakt był klasą średnią niższą, segment D średnią wyższą, E wyższą.
Segment C - klasa średnia niższa
Segment D - klasa średnia
Segment E - klasa średnia wyższa
Segment F - klasa wyższa
lookaty pisze:(rzadko kiedy ktoś używa przestrzeni ponad półką)
Nie neguję Twojej opinii, ale osobiście bardzo często używam przestrzeni ponad półką i sedan byłby dla mnie niepraktyczny ;)

Fakt, że Renault mogłoby się pokusić o dwie wersje nadwozia - liftback i sedan, jak to ma miejsce w Mondeo i Insigni, ale z tego co mi się wydaje, to właśnie nowe Safrane będzie taką Laguną sedan - także nie wszystko stracone :P.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

pols

Post autor: pols »

Pewnie odbiegam od dysputy na temat przynależności do segmentu, ale wczoraj widziałem w Sopocie to coś jako Taxi - czerwone z wieśniackimi czarnymi listwami na drzwiach.
Pewnie się nie znam i pewnie są one praktyczne na naszych parkingach ale żabojad który je wymyślił chyba był naćpany.

ODPOWIEDZ