Im węższe tym lepiej powinny prowadzić się w koleinach, lecz tak na prawdę to wszystko kwestia systemu wspomagania.G-Boy pisze: mam 185tki teraz i "za cienkie" dla mnie..boje sie ze w pl bedzie mi myszkowac po drodze (na koleinach).
Syn marnotrawny powraca! :D
Moderator: Grupa Moderatorów
- RedHead
- KLUBOWICZ
- Posty: 233
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 16:20
- Renault: Safrane Baccara 95
- Silnik: 3.0 V6 12V Biturbo
- Lokalizacja: Bełchatów, PL Weedon Bec, UK
- Kontakt:
- Tomek_SJZ
- Oklejony
- Posty: 170
- Rejestracja: piątek, 27 czerwca 2008, 15:04
- Renault: Scenic i Clio
- Silnik: 1.2 i 1.0
- Lokalizacja: Rybnik
- Rufus
- Oklejony
- Posty: 850
- Rejestracja: poniedziałek, 9 czerwca 2008, 13:05
- Renault: Renault Latitude
- Silnik: M9R 2.0 DCI 205 KM
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
- Maciek R4
- KLUBOWICZ
- Posty: 1297
- Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
- Renault: Espace IV + Modus
- Silnik: 2.0T + 1.2 16v
- Lokalizacja: WOT
No to się zgadza, bo wewnętrzne koła w TIR-ach są bardziej obciążone... aczkolwiek ja nie odczułem znaczącej różnicy między tymi dwoma rozmiarami w koleinach... no i staram sie jeździć jak droga pozwala nad koleinami... to rozwiązuje te problemyMaciek R4 pisze:koleiny nie są półokrągłe - mają przekrój schodkowy...od wewnątrz jest niższy schodek i głębszy na zewnętrznej stronie kolein...
Dowiadywalem sie juz troche-na org fele wejda mi oponki 195/60 zamiast 185/65. Czyli nie jest zle. Proponuja mi tu hancook (nie wiem jak to sie pisze wiec pisze fonetycznie tak jak lozyny formi ) za 55euraskow.. szt.. bo moje oponki micheliny sa jeszcze w bdb stanie,ale z roku 2002,czyli pierwszy montaz.. najbardziej obawiam sie ich stanu z racji wieku.