No to może ja wam pokarze jak wygląda Scenic ph1 po rowie + dachu przy 130km/h
Większego zdjecia z miejsca wypadku nie mam, tylko komórką :
No i tak wyglądał po odholowaniu i postawieniu go na na koła :
Więc jeszcze raz, ok 130km/h ja w środku Wysiadłem sam, pomógł mi inny kierwca przy odpięciu pasów. W rowie było trochę wody i błota co troszkę pomogło w moim ocaleniu Niestety przez zbity szyber woda wlatywała do kabiny i miałem już trochę mokre włosy.
Scenic wyszedł z tego jak na zdjęciach, strona kierowcy troche objechana, słupek od kierowcy troche dostał no i dach. Samochód stał 2-3 miesiące, przedmuchałem świece, dolałem oleju, odpalił i wjechał na lawetę do nowego właściciela i na 100% jeździ dalej gdzieś na Śląsku.
Ja wyszedłem z tego ze skaleczoną ręką i bólem plecków Obyło się bez karetki.
bezpieczenstwo renault
Moderator: Grupa Moderatorów
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 2207
- Rejestracja: wtorek, 18 listopada 2008, 11:49
- Renault: Megane II Grand Tour
- Silnik: 1.9 dci
- Lokalizacja: Wałbrzych
Powiem tak -też mi się zdarzyło wylądować w rowie Clio 1. U mnie były to mniejsze prędkości (około 40-50 km/h) ze względu na warunki drogowe -ślisko jak nie wiem co. Była nas 3 w aucie -pasażerowie bez pasów (nie pochwalam tego) i ja za kółkiem. Nam nic się nie stało, a Clijankę wyciągnęli strażacy i pojechaliśmy dalej...
Auto wyglądało mniej więcej tak:
I mniej więcej taki kawał się ślizgałam od prawej do lewej...
A najlepsze jest to, że rów był do uniknięcia. Tylko nie z jedną ręką na kierownicy, a drugą z fajką i potrzeba mi jeszcze więcej doświadczenia.
Teraz w Meganie mam sporo zabezpieczeń, z których nie chcę korzystać. Są -niech będą, ale w razie W.
Auto wyglądało mniej więcej tak:
I mniej więcej taki kawał się ślizgałam od prawej do lewej...
A najlepsze jest to, że rów był do uniknięcia. Tylko nie z jedną ręką na kierownicy, a drugą z fajką i potrzeba mi jeszcze więcej doświadczenia.
Teraz w Meganie mam sporo zabezpieczeń, z których nie chcę korzystać. Są -niech będą, ale w razie W.
Teraz ja.
Wiele lat temu, miasto, wrzesień, 60km/h, godz. 21, Fiat Uno 1,4, piesi na poboczu, których nie było widać. Szybkie manewry i nagle zaczyna mnie tył wyprzedzać. W palnik, auto wychodzi, pobocze a na nim drzewo. Bum i zamiast kierownicy drzewo. Szczęściem zabrałem nogi do góry i ręce od kierownicy, co dało efekt sinych pasów na piersiach, złamanych dwóch żeber i pęknięte 3 kości w śródstopiu. Fiacina na żyletki poszła. Na szczęście firmowa, więc w kieszeni nie bolało. Od tego czasu tylko auta z rombem na masce.
Wiele lat temu, miasto, wrzesień, 60km/h, godz. 21, Fiat Uno 1,4, piesi na poboczu, których nie było widać. Szybkie manewry i nagle zaczyna mnie tył wyprzedzać. W palnik, auto wychodzi, pobocze a na nim drzewo. Bum i zamiast kierownicy drzewo. Szczęściem zabrałem nogi do góry i ręce od kierownicy, co dało efekt sinych pasów na piersiach, złamanych dwóch żeber i pęknięte 3 kości w śródstopiu. Fiacina na żyletki poszła. Na szczęście firmowa, więc w kieszeni nie bolało. Od tego czasu tylko auta z rombem na masce.
No to ja przypomne swoje przygody skoro wszyscy juz wrzucaja zdjecia
60km/h, oblodzona jezdnia, zakret , drzewo. Laweciarze 2h odklejali ja od drzewa, ale mi sie nic nie stalo.
http://www.youtube.com/watch?v=l4H1nP2ezaw
Po wypadku, wlozylem karte i kontrolki tylko sie zapalily, bo skrzynia byla zablokowana i silnik nie przekrecil . Po roku auto bylo do kupienia na allegro wyremontowane , jednak juz bez aktywnego tempomatu - zalozono zwykla kierownice.
Wczesniej w 2000roku- dzien po maturze z polskiego - czolowka z passatem , tamten kierowca 2,2 promila - a ja swoja swiezo rano wypucowana i wypolerowana R19
Z auta niestety wyciagnelo mnie pogotowie, bo pasy nie zadzialaly i walnalem klata w kierownice, co zreszta widac na niej Niemniej obeszlo sie bez zlaman - tydzien w szpitalu, matura przesunieta..ech..mlodosc
60km/h, oblodzona jezdnia, zakret , drzewo. Laweciarze 2h odklejali ja od drzewa, ale mi sie nic nie stalo.
http://www.youtube.com/watch?v=l4H1nP2ezaw
Po wypadku, wlozylem karte i kontrolki tylko sie zapalily, bo skrzynia byla zablokowana i silnik nie przekrecil . Po roku auto bylo do kupienia na allegro wyremontowane , jednak juz bez aktywnego tempomatu - zalozono zwykla kierownice.
Wczesniej w 2000roku- dzien po maturze z polskiego - czolowka z passatem , tamten kierowca 2,2 promila - a ja swoja swiezo rano wypucowana i wypolerowana R19
Z auta niestety wyciagnelo mnie pogotowie, bo pasy nie zadzialaly i walnalem klata w kierownice, co zreszta widac na niej Niemniej obeszlo sie bez zlaman - tydzien w szpitalu, matura przesunieta..ech..mlodosc
Ostatnio zmieniony środa, 24 marca 2010, 16:09 przez G-Boy, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Moderator
- Posty: 3605
- Rejestracja: wtorek, 7 października 2008, 14:26
- Renault: Espace 4 lift
- Silnik: 2.0dCi automat
- Lokalizacja: Łódź
niezle dzwona zaliczyla megi
no to ja tez :
tak wygladala po wjechaniu w tylek Mercedesowi S320 moja 25
a tak wyglada po 4 tyg napraw ktora odbyla sie bez mechanika
no to ja tez :
tak wygladala po wjechaniu w tylek Mercedesowi S320 moja 25
a tak wyglada po 4 tyg napraw ktora odbyla sie bez mechanika
#6 mariusz1500 jestem już z wami od 2008
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'
byłe: opel kadett E 1.3 lpg 89'
Renault 25 2.2 lpg 89' / Renault Megane Classic 1.9dTi 00' / Renault Megane Grandtour 2.0 lpg 04'
obecnie:
Renault Espace IV 2.0dCi 25TH 10'