Klubowicze,
Jestem ciekaw jakie paliwo tankujecie do swoich aut [DCI z FAP F9Q-804] ?
Macie jakieś odczuwalne poztytywne bądź negatywne opinie na temat paliwa ?
Osobiście zazwyczaj zalewam na Neste. Kilka razy na Statoil SupraDiesel i 2 razy odnotowałem SupraDiesel GOLD.
Neste i SupraDiesel w moim przekonaniu OK, nie widać różnicy.
SupraDiesel GOLD - odczuwalna/słyszalna róźnica w pracy silnika, cichszy ale niekoniecznie mocniejszy.
Zastanawiałem się nad zalaniem swojego Szczeniaka Shell V-Power Diesel ? Czy warto przepłacać w porównaniu do Neste ? Wiele osób sobie chwali to paliwo.
Ja zazwyczaj odwiedzam (Warszawa):
- często Neste na Kleszczowej
- Statoil na Puławskiej (przy Poleczki)
- Statoil na Połczyńskiej (przy Powstańców Śląskich)
Pozdrawiam,
Kris.
Jakie paliwo tankujecie [Warszawa] ?
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 20
- Rejestracja: niedziela, 23 listopada 2008, 18:32
- Renault: Grand Scenic III
- Silnik: 2.0DCi 150KM
-
- Forumowicz
- Posty: 222
- Rejestracja: czwartek, 25 lutego 2010, 13:38
- Renault: Laguna II
- Silnik: 1.9 DCI
- Lokalizacja: Warszawa
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 522
- Rejestracja: środa, 20 maja 2009, 14:04
- Renault: R25 V6 Inj Automat
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz
- tombog
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: czwartek, 28 maja 2009, 00:10
- Renault: 25
- Silnik: Z7W760
- Lokalizacja: WA/LU
- Kontakt:
Ja nie zauwazylem znaczacej roznicy w jakosci paliwa na poszczgolnych stacjach. Oczywiscie w ramach jednego rodzaju paliwa na duzych stacjach patronackich, ktore swym widokiem nie budza zastrzezen. To czy ono sie nazywa tak, czy siak to tylko marketing koncerow. No moze poza VP100, ktore nie ma odpowiednika u innych dystrybutorow.
Osobiscie omijam Statoil szerokim lukiem, ze wzgledu na ceny i slaba jakosc obslugi. Chetnie tankuje na Orlenie, BP, Shellu, Neste. Stanowczo nie zatrzymuje sie na malych stacyjkach zlokalizowanych na uboczu lub nawet przy trasach krajowych, chocby mialy znany szyld. Jak na razie uchronily mnie te zasady przed przykrymi niespodziankami .
Osobiscie omijam Statoil szerokim lukiem, ze wzgledu na ceny i slaba jakosc obslugi. Chetnie tankuje na Orlenie, BP, Shellu, Neste. Stanowczo nie zatrzymuje sie na malych stacyjkach zlokalizowanych na uboczu lub nawet przy trasach krajowych, chocby mialy znany szyld. Jak na razie uchronily mnie te zasady przed przykrymi niespodziankami .
-
- Bywalec
- Posty: 20
- Rejestracja: niedziela, 23 listopada 2008, 18:32
- Renault: Grand Scenic III
- Silnik: 2.0DCi 150KM
Zapomnialem dodac ze ostatnio tankowalem na Neste przy CH Reduta na Jerozolimskich. Auto stalo sie mulowate i .. pojawil sie komunikat "ZREGENEROWAC KATALIZATOR"
Zalalem wiec Statoil SupraDiesel Gold i przegonilem malenstwo na Połczyńskiej 2 razy.
Na szczescie pomoglo... Renia odzyskala moc i zrywnosc.
Na tej stacji tankowałem nie po raz pierwszy.. ale na pewno ostatni.
Zalalem wiec Statoil SupraDiesel Gold i przegonilem malenstwo na Połczyńskiej 2 razy.
Na szczescie pomoglo... Renia odzyskala moc i zrywnosc.
Na tej stacji tankowałem nie po raz pierwszy.. ale na pewno ostatni.
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1316
- Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
- Renault: Renault 19
- Silnik: 1,8
- Lokalizacja: kocialin
ja mam słabośc do firmy shell....
logo tego koncernu oraz jego kolory nastrajają mnie pozytywnie o paliwach nie wspomne...
tankuję tam od 1997 roku kiedy to na rynek Polski weszła gama paliw V-Power.
jeśli na mojej drodze nie ma mej ulubionej stacji, tankuję na BP a ostateczności Statoilu...
firmy typu omulen,neste,łukoil,petrochemia omijam szerokim łukiem
logo tego koncernu oraz jego kolory nastrajają mnie pozytywnie o paliwach nie wspomne...
tankuję tam od 1997 roku kiedy to na rynek Polski weszła gama paliw V-Power.
jeśli na mojej drodze nie ma mej ulubionej stacji, tankuję na BP a ostateczności Statoilu...
firmy typu omulen,neste,łukoil,petrochemia omijam szerokim łukiem
Podobno na świecie szaleje jakiś kryzys. Ale my postanowiliśmy w nim nie brać udziału. J.Clarkson
- cyklista
- KLUBOWICZ
- Posty: 1304
- Rejestracja: czwartek, 29 maja 2008, 18:18
- Renault: Scenic 1-ph2
- Silnik: 1,6 -16v
- Lokalizacja: Ł ó d z k i e
Gdzie jest jeszcze ta
jakoś nie mam problemu
tylko cenny są rożne i różniste nieraz pow 30groszy na 1 litrze
Jak coś to jest nie wina stacji
zdziwko tylko dostawczy który używa jednej beczki do oleju nap i do benzyny a nie do jednego rodzaju .[
Tankuje na przy drożnych stacjach jak kontrolka się zaczyna migaćAdam R25 pisze:stacyjce Chlewickiego
jakoś nie mam problemu
tylko cenny są rożne i różniste nieraz pow 30groszy na 1 litrze
Jak coś to jest nie wina stacji
zdziwko tylko dostawczy który używa jednej beczki do oleju nap i do benzyny a nie do jednego rodzaju .[
# 39 Cyklista to już minęło,15 lat
-
- Forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: niedziela, 25 maja 2008, 21:47
- Lokalizacja: DC
Wczesniej jak jezdzilem benzyna tankowalem na JET (prymasa 1000lecia) teraz to chyba lukoil, bo mieli czesto 98 w cenie 95.
Teraz ON tankuje w 90% w Neste albo na polczynskiej albo czesciej przy CH Reduta i nie mam zadnych problemow. Sporadycznie na innych stacjach, czesto podczas wypadow letnich. Co ciekawe ZAWSZE jak lecialem nad morze i tankowalem tam na stacjach LOTOSa to auto chodzilo duzo ciszej.
Co do roznicy ON to nie zauwazam w normalnej eksploatacji. Jedynie chyba 4 lata temu jak byla ta zima z - 30 st C to roznica w odpalaniu na Neste i Vervie Orlenu byla odczuwalna. Neste nie dawalo rady, trzeba bylo odpalac po 2 3 razy zanim ustabilizowaly sie obroty. Na ON Verva nawet przy -30 odpalalem raz i obroty po 2-3 wahnieciach stabilne.
Teraz ON tankuje w 90% w Neste albo na polczynskiej albo czesciej przy CH Reduta i nie mam zadnych problemow. Sporadycznie na innych stacjach, czesto podczas wypadow letnich. Co ciekawe ZAWSZE jak lecialem nad morze i tankowalem tam na stacjach LOTOSa to auto chodzilo duzo ciszej.
Co do roznicy ON to nie zauwazam w normalnej eksploatacji. Jedynie chyba 4 lata temu jak byla ta zima z - 30 st C to roznica w odpalaniu na Neste i Vervie Orlenu byla odczuwalna. Neste nie dawalo rady, trzeba bylo odpalac po 2 3 razy zanim ustabilizowaly sie obroty. Na ON Verva nawet przy -30 odpalalem raz i obroty po 2-3 wahnieciach stabilne.